Galdrafadr Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Då er det på tide å hoppe på smart telefon bølgja som "alle" er på. Min nåverande Nokia 6171 er ikkje akkurat å skryta av, og tro meg, det blir sendt mange skeptiske blikk når eg flippar han opp frå buksa! Eg har 0 erfaring med smartphones og har eigenleg ikkje peiling på kva eg søkjer etter. Eg sat og såg på HTC OneX og Samsung Galaxy S3 som kanitater, men så var det ein på jobb som ville selje sin 1 mnd gamle Galaxy Nexus (med IceCreamSandwich, gps, 1080p video etc) for 2500,- (danske kroner, men det tyder vel ikkje noko) Det er vel ca 1000,- billigare enn det ein kan få han for i butikken. Er dette eit godt val, eller er det nokre andre mobilar som burde prioriteras? Følar S3 og OneX kanskje er litt overkill som første smartphone? GPS / Google Maps, musikk og bilete er vel det eg ska bruke han til... og SMS og TLF. Han brukar ikkje mobilen pga. jobbmobil. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nexus og kan på mange måter være overkill som første smartmobil ;-) ...så, du kan trygt gå for den, og samtidig være helt på høyde med det beste/nyeste Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 2500 for en galaxy nexus er en god deal. den er absolutt god. s3 og one X er klart bedre, men til doble prisen? not really. her får du mye bra til en billig penge. den kunne hatt bedre batteritid og kamera. men er stort sett en veldig god telefon med mindre du er stinn av gryn og 2500 ekstra bare er en bagatell, så kjør på med nexus! Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Arrrrghg! Hatar teknologi! Det kjem alltid noko nytt, noko betre... Er litt dumt at S3 komer fram i ljoset 3.Mai.. har lyst til å sjå kva dei har klart å pakke inn i mobilen, men som sakt veit eg jo ikkje om eg treng all det "ekstra" då eg har lite å sammenligne det med. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Den telefonen kommer til å være fantastisk, helt klart. Men spørsmålet er hva du egentlig trenger. Jeg har en Samsung Galaxy S, og klarer meg greit for den (rooter og fikser innimellom, så den er forholdsvis rask). Til dagens oppgaver er det ikke nødvendig med noe mer enn en Galaxy Nexus som regel. Selvfølgelig er Galaxy S3 bedre, men den kommer trolig til å ligge på rundt 4500, og da er spørsmålet om det er verdt det. For meg er det ikke det Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Dersom du tar bilder er ekstern kameraknapp greit. Savner det på HTCen min. Stor skjerm er oxo et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå