Jajakanskjedet Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei, jeg har kjøpt en ny stasjonær PC, og ønsker å installere skriveren til den. Det er en brother MFC-7420. Jeg har lastet ned drivere, og alt ser ut til å virke som det skal. Scanning osv fungerer helt fint, noe som tilsier at det ikke er noe galt med tilkoblingen? Usb tilkobling. Problemet er at den ikke lar meg skrive ut...skjønner ingenting. Jeg har prøvd alt fra å reinstallere driverne, koblet ut skriveren og pcen, forskjellige porter, forskjellige usb-porter, pc fixer... (som ikke fant noen problem). Legger ved noen bilder som viser at skriveren er installert på riktig måte, men sier den er frakoblet når jeg prøver å skrive ut. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ta ut USB kontakten. Slett skriveren. Sett inn USB kontakten. Alt skal ordne seg selv automatisk da. 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Ta ut USB kontakten. Slett skriveren. Sett inn USB kontakten. Alt skal ordne seg selv automatisk da. Ingen forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå