Gå til innhold

BK: Solnedgang ved Fiskumvann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fint bilde, liker det veldig godt ! :)

Verden er ikke stor. :) Vi var der i går. Utrolig fredelig sted, med kveldsol som ga nydelig gjenskinn i vannet. Vi var der i flere timer.

Jeg fikk ikke til et eneste bilde, men jentungen2 har lagt ut bilde av samme bro :)

Lenke til kommentar

Så fint bilde, liker det veldig godt ! :)

Verden er ikke stor. :) Vi var der i går. Utrolig fredelig sted, med kveldsol som ga nydelig gjenskinn i vannet. Vi var der i flere timer.

Jeg fikk ikke til et eneste bilde, men jentungen2 har lagt ut bilde av samme bro :)

Takker..ja var nesten 100% sikker på det var samme brett,så derfor jeg la ut dette;)

Lenke til kommentar

Flyr du etter jentungene? Fint knips på fiskum...

Hehe..nei men bor jo rett i nærheten;) ;)

Og dette ble tatt ifjor eller året før..husker ikke;)

Jentungene er voksne damer. Kanskje om et par tiår klare for stokk og rullator. Og snart med døve ører og høye skrikende stemmer. Ser på bildet her at hr. Engan er en ung og kjekk kar. Tror nok heller han tar bena fatt og løper i fra :).... hehehe.........

Ps. vi legger sannsynlivis ut noen bilder fremover fra Fiskum - ikke vær redd vi har ikke vært der igjen ;-)

(Litt moro må vi ha det ) :) hehe......

Lenke til kommentar

Flyr du etter jentungene? Fint knips på fiskum...

Hehe..nei men bor jo rett i nærheten;) ;)

Og dette ble tatt ifjor eller året før..husker ikke;)

Jentungene er voksne damer. Kanskje om et par tiår klare for stokk og rullator. Og snart med døve ører og høye skrikende stemmer. Ser på bildet her at hr. Engan er en ung og kjekk kar. Tror nok heller han tar bena fatt og løper i fra :).... hehehe.........

Ps. vi legger sannsynlivis ut noen bilder fremover fra Fiskum - ikke vær redd vi har ikke vært der igjen ;-)

(Litt moro må vi ha det ) :) hehe......

hehe..han er ikke så ung som du tror...men er dere på disse kanter..så er det jo bare å gi beskjed...så skal jeg hjelpe med rullator jeg;);)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...