HelloKjersti Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 En markedsundersøkelse kan tyde på det. Les hele saken Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Selv om spillet gikk tilbake til røttene, savnet jeg fortsatt alt det morsomme man kunne gjøre med hendene og føttene til Rayman, som å skyte en neve til andre enden av skjermen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Håper det stemmer, men er litt spektisk. Spillet var fantastisk, men solgte visstnok veldig dårlig. Kanskje det blir lansert som DLC til spillet i stedet, eller en XBLA/PSN-tittel. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Sier ikke nei takk til mer Rayman! Både jeg og kona elsket Rayman Origins. Vi lo oss nesten ihjel av Globox! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Elsket Rayman: Origins. Jeg synes det er kjipt at det solgte dårlig og blir undervurdert av mange. En oppfølger vil jeg gjerne ha. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kanskje de til og med klarer å implementere kompabilitet med håndkontroll på PC-versjonen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Digga Rayman Origins som faen, har både PS3 og Vita versjonen, så ja takk til mer Rayman! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Rayman Origins er et av fjorårets absolutt beste spill. Jeg leste at spillet ikke solgte særlig bra, men at det heller ikke kostet særlig mye å lage det. Om det stemmer så er det ikke særlig rart at det kommer oppfølger. Tør vi håpe på online co-op denne gangen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Håper på mer, denne gangen med en rulletekst som ikke går så tregt at den varer i 20 minutter. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Rayman Origins er et av fjorårets absolutt beste spill. Jeg leste at spillet ikke solgte særlig bra, men at det heller ikke kostet særlig mye å lage det. Om det stemmer så er det ikke særlig rart at det kommer oppfølger. Tør vi håpe på online co-op denne gangen? Nja, spillet ble utsatt 1 år da. Riktignok var det ikke veldig mange i teamet som utviklet det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hadde ikke hatt noe i mot en oppfølger. Origins er et av de beste plattformspillene jeg har prøvd på lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå