Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalinger av stillegående vifter?

StudioARE

Anbefalte innlegg

Blitt en stund siden jeg har vært aktiv her på forumet, men lurte på om noen kunne anbefale noen 80mm, 120mm og 140mm vifter?

Har så vidt sett på noen fant en Akasa Viper 120mm som virka fin*. De største viftene blir plassert slik at de blir synelige, så utseende ville være ett pluss - ikke en nødvendighet.

Noen som har noen andre anbefalinger for en fin* vifte? Eneste jeg trenger dem for er forbedring av luftsirkulasjonen :)

*Def. "fin":

Ikke gjennomsiktig plastikk

Ikke LED på

Ikke grusomt fargevalg (liker ikke Noctua sine brune vifter mtp farge)

Stillegående

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Fractal design. Har en slik selv. Er utrolig stille på idle, klarer ikke å høre den om jeg legger øret inntill. Når den spinner opp, blir den overdøvet av de andre viftene. Billige er de også.

Eneste jeg har å utsette på de, er at de ikke flytter så mye luft. Hvis de skal være stille, se "fin" ut og ikke ha leds, er nok dette en bra vifte.

Saxy98

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fractal design. Har en slik selv. Er utrolig stille på idle, klarer ikke å høre den om jeg legger øret inntill. Når den spinner opp, blir den overdøvet av de andre viftene. Billige er de også.

Eneste jeg har å utsette på de, er at de ikke flytter så mye luft. Hvis de skal være stille, se "fin" ut og ikke ha leds, er nok dette en bra vifte.

Saxy98

Er det noe annet en de som følger kabinettene av samme merke? Ser jo like ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...