Arnesen62 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hei. Har nettopp bygget meg ny PC men har et problem. Når jeg starter opp PC'en står det "Hard drive not detected". Inne på "Min datamaskin" er den heller ikke. Men når jeg installerte Windows 7 fikk jeg opp to muligheter, enten installere på SSD harddisken eller den på 500GB. Så den var jo tydeligvis detektert da. Har sjekket at kablene er ordentlig inni, og det var de. Nyeste driverne er også installert. Evig takknemlig hvis noen av dere vet hva som er gale! Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har du sjekket "Disk Management"? Høyreklikk på My Computer -> Manage -> Storage -> Disk Management Hvis du finner en disk der det står "unallocated space" så er det den Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 .. Når jeg starter opp PC'en står det "Hard drive not detected". Dette er ikke et problem. Det betyr bare at sekundærkontrolleren er enabled i BIOS, og den har ikke noe tilkoblet. Disable i BIOS hvis den meldingen plager deg. At disker ikke finnes fordi de ikke er initialisert i Diskbehandling (slik Bibow viser) er det vanligste spørsmålet her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå