msundvor Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Heisan, Etter å ha ventet i lange tider på at min sentral skal oppgraderes, ser jeg nå endelig et lite lys.... På Jara's sider står min sentral oppført under planlagte sentraler. Det jeg lurer på er hvorvidt denne listen inneholder reelle datoer eller om disse kun er "villedende"? Har noen erfaring ang. dette? Kilde: http://www.jara.no/produktomraader/bredbaa...ging_status.xls - Wes Lenke til kommentar
dash Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 jeg vet hvertfall at en av dem er rett(der jeg bor) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Heisan,Etter å ha ventet i lange tider på at min sentral skal oppgraderes, ser jeg nå endelig et lite lys.... På Jara's sider står min sentral oppført under planlagte sentraler. Det jeg lurer på er hvorvidt denne listen inneholder reelle datoer eller om disse kun er "villedende"? Har noen erfaring ang. dette? Kilde: http://www.jara.no/produktomraader/bredbaa...ging_status.xls - Wes Denne listen stemmer, datoene kan nok flytte seg noe men ellers er den korrekt. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Heisan,Etter å ha ventet i lange tider på at min sentral skal oppgraderes, ser jeg nå endelig et lite lys.... På Jara's sider står min sentral oppført under planlagte sentraler. Det jeg lurer på er hvorvidt denne listen inneholder reelle datoer eller om disse kun er "villedende"? Har noen erfaring ang. dette? Kilde: http://www.jara.no/produktomraader/bredbaa...ging_status.xls - Wes Når kommer de med nye sentraler som skal byggest ut tro? Må vel snart komme med noe nye, ikke bare utsatte. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Når kommer de med nye sentraler som skal byggest ut tro? Må vel snart komme med noe nye, ikke bare utsatte. I løpet av høsten i følge de som sitter og avgjør dette, men de ville ikke si noe mer enn det. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Når kommer de med nye sentraler som skal byggest ut tro? Må vel snart komme med noe nye, ikke bare utsatte. I løpet av høsten i følge de som sitter og avgjør dette, men de ville ikke si noe mer enn det. Har merket dette. Har prøvd å maile de men fikk følgende svar: Har desverre ikke fått noen dato for når det kommer ny liste. Anbefaler at du holder deg oppdatert på http://privat.telenor.no/dinesider/adsltem...dslNyeSentraler Telenor.. *sukk* Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har merket dette. Har prøvd å maile de men fikk følgende svar: Ikke noe poeng og maile kundeservice e.l, jeg har snakket med en av de som avgjør dette hos Telenor netwoks. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ja men neste år i ca mars så kommer det adsl 2 som mye mye raskere Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvordan F åpner man xls filer? er veldig spent på dette her =) .. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvordan F åpner man xls filer? er veldig spent på dette her =) .. http://agvg.com/ADSL-info.html Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Jippi ! I flg. kapaksweb https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb, er ADSL endelig tilgjengelig på mitt nummer/linje Er Bluecom et godt valg av leverandør? Takk for kjappe, og ikke minst korrekte svar -Wes Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Bluecom er værre en Telenor på support heh...men ganske grei linje og fri nedlasting selvf...Jeg ville valgt annen ISP, lærer av å brenne seg. Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Og hvilken ville du ha valgt? Ettersom mine valgmuligheter uansett innebærer linje levert av Telenor, er vel stabilitet på linja uavhengig av ISP? Har hatt en dialog med Bluecom tidligere, og opplevde den som god. Så dersom det ikke kommer noen virkelig hårreisende historier blir det nok Bluecom for meg. -Wes Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ettersom mine valgmuligheter uansett innebærer linje levert av Telenor, er vel stabilitet på linja uavhengig av ISP? Har hatt en dialog med Bluecom tidligere, og opplevde den som god. Så dersom det ikke kommer noen virkelig hårreisende historier blir det nok Bluecom for meg. -Wes Linja mellom sentralen og deg er felles for alle mens linjene forøvrig er forskjellige fra ISP til ISP. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Bluecom er jo strålende de... hadde 1 mbit før, målte alltid 1mbit++, har nå 2mbit måler 1,7 ca. Har hatt problemer med linja, men det fikset seg etter at jeg fikk snakket med support. Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Etter som jeg har forstått, er mine valgmuligheter disse: - Telenor - Bluecom - Tele2 - Tiscali Hvilke av disse er å foretrekke med tanke på videre nett? Har problemer med å tro at ikke disse benytter samme fiber, leid av Telenor, slik jeg forstår deg agvg. Og hvor dukker da forskjellen opp mellom de forskjellige? -Wes Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvilke av disse er å foretrekke med tanke på videre nett? Har problemer med å tro at ikke disse benytter samme fiber, leid av Telenor, slik jeg forstår deg agvg. Og hvor dukker da forskjellen opp mellom de forskjellige? -Wes De forskjellige ISP-ene har sine egne stamnett og egne avtaler om utenlandslinjer, det er ingen selvfølge at det kun er Telenor som har fiber inn i sentralene så det er ikke likt selv om de i utgangspunktet videreselger Telenor Networks sin ADSL-løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå