Jentungen2 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Årets første kveldsbad ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Liker dette.. Ikke no badelysten, men "alikavæla" Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Må sees i stort også! Her får jeg lyst til å ta rennafart ut - men jeg vet hvor mye vi frøs i går Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Er dette ved Fiskumvann? Ligner så forferdelig på ett stupebrett som er der serru. Kanskje tatt bildet en del lavere..altså ned på kne?På den måten fått enda mer dybde i bildet:) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Hei, takk for tilbakemeldinger :-) Som Jentungen 1 skriver så leika vi oss rundt ved fiskum vannet i går og det er det samme `stupebrettet` :-) Ser det du skriver om dybdefølelsen, prøvde den vinklingen jeg også men fikk det ikke til og sola var heller ikke perfekt plassert sånn som hos deg, men gleden er jo at jeg hele tiden lærer noe nytt underveis ... :-) Lenke til kommentar
Stig_Morten_Thu Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det enkle er ofte det beste Likte bildet og perspektivet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg