Gå til innhold

Hjelp meg gjerne!


Anbefalte innlegg

Anti-nerd søker hjelp.... Saken er denne:

 

Kjøpte meg mp3-spiller for første gang for et par dager siden. Selv om jeg ikke har voldsomt peil på slikt, så er jeg av typen som kaster meg ut i det og håper jeg forstår ting underveis snarere enn å lese manualer o.l. Jeg plugget usb-kabelen i bak og på mp3-spilleren. Husker det kom opp en egen partisjon hvor jeg kunne kopiere over mp3-filer, og jeg satte i gang, men så hang maskinen seg plutselig. Jeg måtte restarte, og av en eller annen grunn begynte jeg å rote i maskinvareprofiler og avinstalerte et eller annet jeg tydeligvis trengte (noe usb-ting..?) Jeg fant nemlig nå ut at det fulgte med en cd og trodde kanskje jeg heller skulle installere driver eller noe derfra, men det funket dårlig. Det var nok slik det skulle være, men nå får jeg ikke lenger opp denne egne "harddisken" når jeg setter i usb-kabelen og usikker på hva jeg slettet. Har win2k. Hva slettet jeg? Hva må jeg gjøre for å få kontakt igjen? Har printer koblet til usb og den funker jo...

 

Klønete gjort og klønete formulert. Jeg var nok altfor trøtt da jeg begynte med dette kl 04 i natt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilken hovedkort har du?

 

last ned de nyeste USB driverne til hovedkortet, de finner du på hjemmesiden til hovedkortprodusenten.

og så plugger du i mp3 spillern, og installerer evt drivere som trengs.

 

Vilken mp3 spiller har du?

det er lettere for folk å hjelpe vist du vet hva du har , selv trenger jeg ikke noen drivere til min mp3 spiller. men har win XP

Lenke til kommentar

Saken var den at jeg ikke burde trenge å installere drivere til denne mp3-spilleren. Jeg fikk automatisk opp egen partisjon til den da jeg plugget den i usb-port. Men så klarte jeg å slette et eller annet i all trøtthet uten at jeg husker hva eller har skills til å se hva, og nå får jeg ikke opp den partisjonen.

Lenke til kommentar

Uten aa vere sikker i min tenkning. Saa kan det tenkes at du slettet USB hubben eller Universal Serial Bus Controllers. Dette kan du fort installere ved aa ga til hovedkort-produsentens hjemme side, enten gaar du til Download section, eller du gaar til Support Section litt avhengi av hvilken levrandor du bruker.

 

Det skal egentlig ikke vere verre enn at du behover aa installere driver paa nytt. Haaper du for fikset problemet ditt :yes:

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

På enhetsbehandling har jeg dette:

 

* Universal seriell busskontroller

- Støtte for USB-utskrift

- USB rothub

- USB rothub

- USB rothub

- VIA USB universal vertskontroller

- VIA USB universal vertskontroller

- VIA USB universal vertskontroller

 

Er det noe som ser ut til å mangle her som jeg kan ha slettet da??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...