isrihel Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har kjøpt en ny BMW X3 og ønsker å beskytte lakken mest mulig, vurderer Ditec-lakk beskyttelse.Noen som har erfaring med dette? Er det verdt de drøye 5000,- ? Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Snakk med folka på Detailers Club Norway (Forum) Min forståelse for det er at det er svært skrøpelige greier dessverre. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Bortkastete penger spør du meg,etter drøy en måned bilen ser ikke ut på sidene og det er nesten ikke noe forskjell på bilen med og uten DITEC. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Selve forseglingen er vel kanskje i og for seg bra, men forarbeidet er som regel desverre dårlig. Det virker som at de fleste firmaer som driver med lakkforsegling heller satser på kvantitet fremfor kvalitet, selvfølgelig for å tjene penger. Det hender man får tilbake en grå bil som tidligere var svart og det hender også at man får en bil full av kjørespor og hologrammer. (Sett i en detailers øyne er det katastrofe.) Jeg skal faktisk ta en nylig Tefcar-behandlet i løpet av våren. Den behandlingen imponerte ikke for å si det sånn... Skal man behandle en bil slik at det blir 99% så tar det fort 15-20 timer fra vask til ferdig vokset, og da har jeg ikke tatt med herdetiden til voksen (4-5 timer for voks og 12-24 timer for lakkforsegling). Da bruker man gjerne rubbing og roterende maskin først for å fjerne småriper, og så en oscillerende med et fint poleringsmiddel for virkelig å få opp glans og wetlook. Endret 23. april 2012 av CFM Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg har kjøpt en ny BMW X3 og ønsker å beskytte lakken mest mulig, vurderer Ditec-lakk beskyttelse.Noen som har erfaring med dette? Er det verdt de drøye 5000,- ? Det er det, hvis du følger anvisningene og tar de anbefalte etterbehandlingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå