Symmetrical Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Med tanke på det faktum at min påstand er direkte relevant i forhold til TS sitt utvalg av hardware så tar du feil. Det er veldig irriterende at du forsøker å få meg til å framstå som noe annet enn relevant. Les før du skriver. Skjønner ikke helt problemet ditt jeg? Skal kverulere med alt og alle selv om du ikke har noe sak... Kjølepastaen som følger med er grei nok, "case closed!" Problemet mitt er at jeg prøver å hjelpe. Er det galt? Jeg hadde tenkt å anbefale noen aftermarket kjølere for CPUen hvorav han trenger kjølepasta og det er mange som sliter med kjølepastaen som følger med. Spesielt når den ikke er riktig påført. Det du skriver er veldig provoserende. Lenke til kommentar
Hobbypc Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Til trådstarter hadde venta på Ivy bridge så får du 4-5% bedre ytelse for samme penge. Kommer i butikken 29 april leste jeg et sted Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Beklager ordvalget... I oppsettet var det en CM Hyper 212 Evo, der følger det med kjølepasta som er god nok til TS sitt bruk, problemet er da at du skriver at TS trenger kjølepasta, noe TS ikke gjør. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Beklager ordvalget... I oppsettet var det en CM Hyper 212 Evo, der følger det med kjølepasta som er god nok til TS sitt bruk, problemet er da at du skriver at TS trenger kjølepasta, noe TS ikke gjør. Det er greit nok. Men nå hadde jeg tenkt å anbefale noe annet. Men jeg vet ikke om han skal/kan overklokke. Hvis ikke så er det ikke noe poeng med en veldig bra kjøler. Til TS: Har du planer om å overklokke CPUen? Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Venter til Ivy Brigde kommer ut jeg.. Er den lett overklokkelig og vil koste likt med i5 2500K? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå