AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjære forumbrukere. Jeg vil starte innlegget med å si at jeg elsker kjæresten min! Det har seg slik at jeg har hatt problemer hjemme i mange år, frem til nå har jeg ikke kunnet hatt kjæreste. Nå i en alder av 17 år har jeg funnet ei flott jente som jeg elsker høyt. Ho er pen, vakker, god i senga og til å kysse. Derimot har ikke jeg kysset noen andre en denne jenta tidligere. Selvom jeg ser for meg en fremtidig med ho tenker jeg hele tiden på at jeg vil ha mer erfaring, i hvertfall kline med andre jenter. Muligens også ihvertfall ha en annen person å ha sex med. På den andre siden ville jeg aldri klart å gjøre det slutt med jenta mi, vi passer utolig godt sammen på alle mulige måter. Forholdet går vedlgi bra, og alt ser ut til å vare. Eneste er at denne tanken jeg nevner over streifer meg flere ganger daglig, og det plager meg ordentlig. Hva tenker folk der ute? Noen som har råd eller erfaringer å komme med? Anonym poster: 08193d671ce2147fc9654ae2b5c56f6d Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er det ikke bare bra at hun er god i senga? Slik jeg ser det er det en vinn-vinn-situasjon. Skal man bli bedre i noe, må man også lære av de som er bedre. Jeg regner med at du også er rundt 17 år, og tro meg, det er ikke mange i den alderen som er gode i senga. Hvorfor knulle på en uerfaren jente som er kjedelig i senga, når du kan ha god sex med en som er erfaren? Erfaring kommer ikke av antall sexpartnere, men av lang tid med trening. Hadde jeg vært deg ville jeg funnet ut av hvorfor du føler du må dumpe jenta fordi du trenger mer erfaring. Hvordan du føler deg er et produkt av tankene dine, så om du blir bevisst på at tankene noen ganger er irrasjonelle, kan ting bli bedre 1 Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Du har massevis av tid igjen, og det er i grunn ikke så kult å ha feid over mange damer. Du får som logaritmemannen nevnte erfaring i senga av å ha sex regelmessig, ikke av å ha sex med mange forskjellige. Hold deg til denne jenta intill forholdet ikke funker lenger, og når det da blir slutt har du opparbeidet deg erfaring med henne, og er klar for å glede nye damer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Takk for gode innspill, og Hvordan du føler deg er et produkt av tankene dine, så om du blir bevisst på at tankene noen ganger er irrasjonelle, kan ting bli bedre Var utrolig godt sagt! Dette er noe jeg skal jobbe med meg selv. Jenta har kun hatt en tidligere sex partner, men dette plager meg! Jeg føler liksom ikke at hun bare er min, jeg føler ikke at hun er "ren". Jeg føler at det har vært noen der før meg. Jeg klarer ikke å beskrive tanken helt, men jeg tror dere forstår. Dette plager meg veldig, også dette er en absurd tanke som jeg sliter med. Anonym poster: 08193d671ce2147fc9654ae2b5c56f6d Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke tenk så mye på å skulle få prøvd deg ut andre steder. Nyt denne dama mens du har henne. Sjansen for at det blir dere resten av livet er uansett mikroskopisk, så du får helt sikkert flere referanser etterhvert. Og for å si det som allerede er sagt på en annen måte: Det er bedre å ha sex 50 ganger med samme dame enn sex én gang med 50 forskjellige damer. Både for deg og den/de andre involverte. Hva angår det du sier om at hun har hatt en seksualpartner før deg, glem den tanken først som sist. Du kan ikke la den tanken bli et hinder for deg, og du kan aldri bebreide noen for 'ikke å ha spart seg til deg'. Går du også rundt og tenker på at hun kanskje skal ha sex med andre menn senere, etter at dere ikke er sammen lenger? Håper ikke det, for slike tanker er bare én ting: destruktive. Høres ut som du har funnet ei flott jente. Legg hele din eksistens i å glede (og nyte) henne, og ta vare på det du har - og ikke tenk så mye på hva du ikke har. Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Takk for gode innspill, og Hvordan du føler deg er et produkt av tankene dine, så om du blir bevisst på at tankene noen ganger er irrasjonelle, kan ting bli bedre Var utrolig godt sagt! Dette er noe jeg skal jobbe med meg selv. Jenta har kun hatt en tidligere sex partner, men dette plager meg! Jeg føler liksom ikke at hun bare er min, jeg føler ikke at hun er "ren". Jeg føler at det har vært noen der før meg. Jeg klarer ikke å beskrive tanken helt, men jeg tror dere forstår. Dette plager meg veldig, også dette er en absurd tanke som jeg sliter med. Anonym poster: 08193d671ce2147fc9654ae2b5c56f6d Denne kan jeg kjenne meg igjen i, men ikke la det bli en kilde for irritasjon eller usikkerhet. Som This is David sa så kan man ikke i Norge i dag forvente at folk skal spare seg til man har funnet kjærligheten i sitt liv. Dessuten er det mange som tror de har funnet den, men som ikke har det likevel, så ved å tenke i slike baner kommer du ingen vei. Fortid er fortid og det bør respekteres. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har hatt sex med rundt 15 jenter, tar du med alt seksuelt er vi sikkert oppi en 30-40 og alikevel føler jeg meg likevel omtrent like erfaren som en jomfru. Anonym poster: 87e53bcc6f9e1b8bee76aa021568aa1e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 I utgangspunktet så syns jeg at du burde gjøre det som føles rett for deg, om det så er å slå opp med henne for å kunne få mer erfaring. Liker lite tanken på at man egentlig må ha noen spesiell grunn til å slå opp.. Du er 17. Om ett par år så vil du omtrent ikke finne jevnaldrende jenter som er jomfru, så dette er noe man rett og slett bare må akseptere. Hun er ren, det er bare du som sitter med ett holdningsproblem. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Problemet mitt er at jeg også vet hvordan jeg skal kunne løse det. Jeg vil ikke gå i fra denne jenta da hun har alle kvalifikasjoner jeg ser etter. Jeg vet med meg selv at dersom jeg hadde hørt ein annen jente si "Så flink du er til å kysse.". Ville det ha vært nok til at jeg kunne lagt disse tankene bak meg. Dette er pr dags dato bare mulig dersom jeg: a) Er utro b) Slår opp c) Inggår et kompromiss med kjæresten. d) Fortsetter som i dag, altså erge meg over dette problemet daglig. Det enkleste ville vært a) eller b), men utroskap er utelukket. Den beste løsnignen vil være å forsette som i dag. Problemet er også at hun hele tiden planlegger fremtiden vår, og det virker helt klart som om vi kommer til å være sammen i mange år. I tillegg virker det som om alle rundt oss forventer det da de ser hvor godt vi passer sammen og har det sammen. Vi har allerede vært sammen nesten 1 år. Jeg vil heller ikke at min bakgrunn skal gå utover henne. I tillegg hjelper det faktisk å skrive om det jeg tenker, slik at andre leser det og gir innspill. Anonym poster: 08193d671ce2147fc9654ae2b5c56f6d Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kvalifikasjonene du ser etter kan du finne overalt ellers. Jeg vet det høres kaldt ut, men det er faktisk ikke bare hun som innehar disse egenskapene og gjør som hun gjør. Det virker på meg som om du er mer tiltrukket av ideen av å være sammen med noen, og at du føler at du må ha noen klar i bakhånd før du slår opp, noe som viser at du egentlig ikke elsker henne, men føler deg ''komfertabel''. Stemmer dette? Det kan være vanskelig å se for seg livet som singel når du har vært i ett lengre forhold, men det er litt som å sykle, du glemmer det ikke, og det at du kanskje er redd for at ingen andre vil si søte ting til deg som at du er flink til å kysse virker ikke heller som er god nok grunn til meg for hvorfor du skulle være i ett forhold du tydeligvis egentlig ikke har lyst til å være i. Det vil alltids være andre søte jenter som vil si søte ting til deg! Skjønner at dette er en vanskelig situasjon, og som jeg skrev i ett annet innlegg; you're damned if you do, damned if you don't.. Du vil angre uansett hva du velger. That's life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå