Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er Audi tilkoblingspakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvilken Audi-modell ser du på? Det er ulike valg på de forskjellige typene.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har en ny A3 selv, og valgene er litt annerledes for A1. Tyskerne er som alltid litt mer detaljerte, og jeg tillater meg å sakse fra Audi.de:

Connectivity-Paket (option PNV)

Bluetooth-Schnittstelle (zur Anbindung Bluetooth-fähiger Mobiltelefone), Audi music interface (zur Anbindung von Apple iPod ab Generation 4, Musikfunktionalität Apple iPhone sowie USB-Speichermedien und MP3-Playern), Bluetooth-Audiostreaming, Navigationsvorbereitung (Navigationsfunktion und Kartenmaterial über Audi Original Zubehör nachrüstbar), zusätzlicher SDHC-Kartenleser (bis zu 32 GB), Bedienung über Radioanlage concert, Multifunktions-Sportlederlenkrad oder Sprachfunktion Hinweis: In Verbindung mit Audi music interface entfällt der separate AUX-IN Anschluss. Nur bestellbar in Verbindung mit Radioanlage concert, Multifunktions-Sportlederlenkrad und Fahrerinformationssystem.

På norsk blir dette omtrent (takk til Google translate):

Tilkobling pakke (opsjon PNV)

Bluetooth-grensesnitt (for tilkobling Bluetooth-aktiverte mobiltelefoner), Audi music interface (for tilkobling av Apple iPod 4 generasjon, musikk funksjonalitet, Apple iPhone, og USB-lagringsenheter og MP3-spillere), Bluetooth audio streaming, navigasjon forberedelse (navigasjon funksjon og kart fra Audi originalt tilbehør ettermonteres), ekstra SDHC-kortleser (opptil 32 GB), drift konsert på radio, multifunksjon skinn ratt eller talefunksjon. Merk: I forbindelse med Audi music interface eliminerer separate AUX-inngang. Konsert kan bare bestilles i forbindelse med radio, multi-funksjons sports skinn ratt og førerinformasjonssystemet.

Klokere nå?

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...