Goliath Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg ser på en ny Audi og et av tilleggsvalgene er Tilkoblingspakke. Dette inkluderer blant annet Bluetooth- og navigasjonsforbredelse. Hva menes med forberedelse her i grunn? At dem tilrettelegger for senere muligheter for "utvidelser"? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sikkert bare et fancy begrep de har funnet på for å tjene penger. Pleier å være sånn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Hvilken Audi-modell ser du på? Det er ulike valg på de forskjellige typene. Endret 23. april 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Gjelder Audi A1 Sportback Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg har en ny A3 selv, og valgene er litt annerledes for A1. Tyskerne er som alltid litt mer detaljerte, og jeg tillater meg å sakse fra Audi.de: Connectivity-Paket (option PNV) Bluetooth-Schnittstelle (zur Anbindung Bluetooth-fähiger Mobiltelefone), Audi music interface (zur Anbindung von Apple iPod ab Generation 4, Musikfunktionalität Apple iPhone sowie USB-Speichermedien und MP3-Playern), Bluetooth-Audiostreaming, Navigationsvorbereitung (Navigationsfunktion und Kartenmaterial über Audi Original Zubehör nachrüstbar), zusätzlicher SDHC-Kartenleser (bis zu 32 GB), Bedienung über Radioanlage concert, Multifunktions-Sportlederlenkrad oder Sprachfunktion Hinweis: In Verbindung mit Audi music interface entfällt der separate AUX-IN Anschluss. Nur bestellbar in Verbindung mit Radioanlage concert, Multifunktions-Sportlederlenkrad und Fahrerinformationssystem. På norsk blir dette omtrent (takk til Google translate): Tilkobling pakke (opsjon PNV) Bluetooth-grensesnitt (for tilkobling Bluetooth-aktiverte mobiltelefoner), Audi music interface (for tilkobling av Apple iPod 4 generasjon, musikk funksjonalitet, Apple iPhone, og USB-lagringsenheter og MP3-spillere), Bluetooth audio streaming, navigasjon forberedelse (navigasjon funksjon og kart fra Audi originalt tilbehør ettermonteres), ekstra SDHC-kortleser (opptil 32 GB), drift konsert på radio, multifunksjon skinn ratt eller talefunksjon. Merk: I forbindelse med Audi music interface eliminerer separate AUX-inngang. Konsert kan bare bestilles i forbindelse med radio, multi-funksjons sports skinn ratt og førerinformasjonssystemet. Klokere nå? Endret 23. april 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Litt kloke nå, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå