kos Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Hei, lurte bare på hvor jeg burde bestille nike free run sko fra. Er så utrolig mange falske sider, og jeg tør ikke ta noen sjanser. Her er bilde av slike jeg er ute etter: http://www.nikefreeruns2saler.org/images/clearance-Nike%20Free%20Run%202%20Men%20Grey%20Purple%20Shoes.jpg Takker for alle svar! - Jonas Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 ebay har noen til veldig lave priser, ser jeg. Du kan dobbelsjekke selgerne om de er "legit" eller ei. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Noen spesiell grunn til at du har bilde av Nike Free Run 2+? Du får Nike Free Run 3+ her relativt billig. Lenke til kommentar
kos Skrevet 24. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Har seg slik at jeg er meget interessert i å fortest mulig få kjøpt eller bestilt skoene som er avbildet i linken, noen som kan hjelpe meg med det? :-) Jeg har forsøkt å se litt rundt ved bruk av søkemotoren google, men ved ingen nytte. Viser stor takk til de som hjelper. Endret 24. april 2012 av kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå