magfa Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ja vil ha det... er det noe av det på markedet? eller kommer det noe snart? fatter ikke hvorfor ikke t610 har radio eller at nokia ikke har bt på de intresange mobilene... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du får jo radiohandsfree til t610 som funker ganske ok Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 det e konge det på sony ericsson t610, tilbehøret;) noka har jo greie telefoner med radio og sånt men ville aldri hatt en av dem fordi nokia lager en egen meny for det, noe som jeg oppfatter som om nokia har lite å fylle telefonen med :x Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Siemens SX1 blir vel den første mobilen med både stereo radio og Bluetooth når den kommer Lenke til kommentar
magfa Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Sier du det? . interesangt! kommer jo nye modeller fra SE om 1 uke + nye fraNokia skal bli spennende. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 kommer jo nye modeller fra SE om 1 uke + nye fraNokia skal bli spennende. Rykter eller bekreftet? Skal de på en felles mobilmesse og lansere dem der eller er det tilfeldig at det er samme uke? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 nei, SE kommer med nye 3sept, men jeg er ikke sikker på når nokia kommer med sine nye. men de er ikke langt unna vel. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 det e konge det på sony ericsson t610, tilbehøret;) noka har jo greie telefoner med radio og sånt men ville aldri hatt en av dem fordi nokia lager en egen meny for det, noe som jeg oppfatter som om nokia har lite å fylle telefonen med :x Konge og konge, SE har en kladd som fyller hele bunnen på mobilen, dvs man kan ikke lade samtidig som man hører på radio/bruker handsfree'en. Ikke så veldig konge spør du meg. Nokia har faktisk fixet det bedre med radio på mobilen. Kan også bruke høyttaleren på mob til å høre på den... Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Min erfaring med radio på nokia (3300, 7210 og litt 6610) er at Pop-Porten (tilkoblingen til hf) sitter dårlig og kan ofte falle ut lett. Radioen skal være stereo, men har dårlig mottak sånn at det bare blir mono nesten hele tiden. Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 jeg er ikke sikker på når nokia kommer med sine nye Idag tror jeg... Nokia 1100 Nokia 2300 Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ja... www.nokia.com/phones ... står om dem der... var ikke akkurat banebrytende teknologi, hehe.. Men metter jo på en måte en del av markedet som nokia ikke har dekket akkurat nå... begge er billigmodeller, begge med monokrom skjerm... men den ene har fm-radio, og det er jo uvanlig på billigmobiler... den andre er vist en mobil som skal tåle endel, men der har vi jo allerede 5210.... hmm.. jaja... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 det e konge det på sony ericsson t610, tilbehøret;) noka har jo greie telefoner med radio og sånt men ville aldri hatt en av dem fordi nokia lager en egen meny for det, noe som jeg oppfatter som om nokia har lite å fylle telefonen med :x Konge og konge, SE har en kladd som fyller hele bunnen på mobilen, dvs man kan ikke lade samtidig som man hører på radio/bruker handsfree'en. Ikke så veldig konge spør du meg. Nokia har faktisk fixet det bedre med radio på mobilen. Kan også bruke høyttaleren på mob til å høre på den... Man kan da virkelig ikke lade Nokia 6610 naar man hoerer paa Radio fordi radioen vil ikke aktiveres visst ikke handsfree settet er tilkoblet. Og da har jo du en ganske saa stor klump festet paa telefonen. :wink: Eller tar jeg skammelig feil her ? Har baade 6610 og T610 Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 det e konge det på sony ericsson t610, tilbehøret;) noka har jo greie telefoner med radio og sånt men ville aldri hatt en av dem fordi nokia lager en egen meny for det, noe som jeg oppfatter som om nokia har lite å fylle telefonen med :x Konge og konge, SE har en kladd som fyller hele bunnen på mobilen, dvs man kan ikke lade samtidig som man hører på radio/bruker handsfree'en. Ikke så veldig konge spør du meg. Nokia har faktisk fixet det bedre med radio på mobilen. Kan også bruke høyttaleren på mob til å høre på den... Man kan da virkelig ikke lade Nokia 6610 naar man hoerer paa Radio fordi radioen vil ikke aktiveres visst ikke handsfree settet er tilkoblet. Og da har jo du en ganske saa stor klump festet paa telefonen. :wink: Eller tar jeg skammelig feil her ? Har baade 6610 og T610 Handsfree'en på Nokia er ikke en stor klump der man kobler den til telefonen, er jo bare en mini-jack liknende plugg. SE har en kladd som skal i telefonen og dekker alt under den... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Handsfree'en på Nokia er ikke en stor klump der man kobler den til telefonen, er jo bare en mini-jack liknende plugg. SE har en kladd som skal i telefonen og dekker alt under den... Paa min Nokia 6610 saa dekker hele hansfreet bunnen paa mobilen, det er iallefall ikke noe mini jack paa den telefonen.. Umulig aa koble i noe lader som han andre snakket om iallefall .. Naa er min 6610 kjoept i Australia saa det kan hende det ikke er helt lik. Lenke til kommentar
Drivo Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har en 6310i med radiohandsfree fra svinesund :smile: Det tilfredstiller begge dine behov. Men det tilfredstillte ikke alle mine behov så nå har jeg gått over til 3650 isteden og dr*ter i radioen. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du får jo radiohandsfree til t610 som funker ganske ok Hvor kan jeg kjoepe dette ? Noen som vet om en bra billig utelands netshop som selger goodies til T610 ? Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 299 på mpx.no i alle fall Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 www.t610er.com har endel stasj til T610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå