Gå til innhold

mob med bt og radio?

magfa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det e konge det på sony ericsson t610, tilbehøret;)

noka har jo greie telefoner med radio og sånt men ville aldri hatt en av dem fordi nokia lager en egen meny for det, noe som jeg oppfatter som om nokia har lite å fylle telefonen med  :x

Konge og konge, SE har en kladd som fyller hele bunnen på mobilen, dvs man kan ikke lade samtidig som man hører på radio/bruker handsfree'en. Ikke så veldig konge spør du meg. Nokia har faktisk fixet det bedre med radio på mobilen. Kan også bruke høyttaleren på mob til å høre på den...

Lenke til kommentar

ja... www.nokia.com/phones

... står om dem der...

var ikke akkurat banebrytende teknologi, hehe.. Men metter jo på en måte en del av markedet som nokia ikke har dekket akkurat nå...

begge er billigmodeller, begge med monokrom skjerm... men den ene har fm-radio, og det er jo uvanlig på billigmobiler... den andre er vist en mobil som skal tåle endel, men der har vi jo allerede 5210.... hmm.. jaja...

Lenke til kommentar

noka har jo greie telefoner med radio og sånt men ville aldri hatt en av dem fordi nokia lager en egen meny for det, noe som jeg oppfatter som om nokia har lite å fylle telefonen med  :x

Konge og konge, SE har en kladd som fyller hele bunnen på mobilen, dvs man kan ikke lade samtidig som man hører på radio/bruker handsfree'en. Ikke så veldig konge spør du meg. Nokia har faktisk fixet det bedre med radio på mobilen. Kan også bruke høyttaleren på mob til å høre på den...

Man kan da virkelig ikke lade Nokia 6610 naar man hoerer paa Radio fordi radioen vil ikke aktiveres visst ikke handsfree settet er tilkoblet. Og da har jo du en ganske saa stor klump festet paa telefonen. :wink:

Eller tar jeg skammelig feil her ?

Har baade 6610 og T610

Lenke til kommentar

Man kan da virkelig ikke lade Nokia 6610 naar man hoerer paa Radio fordi radioen vil ikke aktiveres visst ikke handsfree settet er tilkoblet. Og da har jo du en ganske saa stor klump festet paa telefonen. :wink:

Eller tar jeg skammelig feil her ?

Har baade 6610 og T610

Handsfree'en på Nokia er ikke en stor klump der man kobler den til telefonen, er jo bare en mini-jack liknende plugg. SE har en kladd som skal i telefonen og dekker alt under den...

Lenke til kommentar

Handsfree'en på Nokia er ikke en stor klump der man kobler den til telefonen, er jo bare en mini-jack liknende plugg. SE har en kladd som skal i telefonen og dekker alt under den...

Paa min Nokia 6610 saa dekker hele hansfreet bunnen paa mobilen, det er iallefall ikke noe mini jack paa den telefonen..

Umulig aa koble i noe lader som han andre snakket om iallefall ..

Naa er min 6610 kjoept i Australia saa det kan hende det ikke er helt lik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...