Okeblol Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg fikk netopp rammen til min nye pc (ram kjøpt fra psdata, alt anna fra komplett) og da jeg må vente i ca en uke (omg trege komplett) hadde det vært kult om jeg kunne brukt rammen litt på forhånd er dette mulig ? det er 2x256 pc3500 433mhz geil golden dragon brikker det er snakk om pc'n jeg har nå er en gammel p3 450mhz compaq presario 5296 kan jeg ha disse nye ram brikkene i en gammel pc ? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Den compaq pc'en har nok SDram.. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvis det er DDR-RAM basert hovedkort i PC'en, så sansynligvis ja Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 garantert sd ram i den prøv å kjøp noen brukte brikker på qxl eller bruktmarkedet.. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 nei, poenget var ikke at jeg har lyst på mere ram i compaq'en, men at om jeg hadde kunne brukt geil ddr rammen så hadde det vært morsomt å prøve vil tro det er sdram ja, hørtes kjent ut Lenke til kommentar
VATN Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 den pc'en har garanter sd-ram basert hk, dvs..du kan ikkje bruke din nye geil ram. bra valg btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå