Comic Sans Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Har søkt meg inn på masterstudium på både NTNU og UIB nå til høsten men er usikker på hvilket studiested jeg skal velge i det tilfelle at jeg kommer inn på begge, kan legge til at det er informatikk jeg har søkt begge steder. Har lest en del om oppbygning av studiet på begge stedene samt satt meg inn i spesialiseringmuligheter så føler jeg har god kontroll på forskjellene her. Det jeg lurer på er om det er noen her inne som kan dele noen erfaringer om hvordan det er studere til en master på enten NTNU eller UIB? Jeg har jo hørt mye om hvor bra Trondheim er som studentby men ikke fullt så mye om Bergen. Hadde derfor satt stor pris på om noen kunne belyst litt hvordan miljøet er på de to stedene, om professorene er noe gode, hvordan det faglige nivået er og hvordan standarden på utstyret er. På forhånd takk for svar EDIT: Kan nevnes at jeg er ferdig med en treårig bachelor i utlandet. Endret 24. april 2012 av Comic Sans Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Du er altså ferdig med en treårig bachelor og søker deg nå inn på et toårlig masterprogram, eller har jeg tolket innlegget ditt feil? Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Du er altså ferdig med en treårig bachelor og søker deg nå inn på et toårlig masterprogram, eller har jeg tolket innlegget ditt feil? Det er korrekt skulle kanskje ha skrevet det i førsteposten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå