Gå til innhold

HP ZR2440W eller DELL U2412M? Hjelp ønskes

CastleLord

Anbefalte innlegg

Hei sann!

Sitter da her og ser på og bytte ut den gamle skjermen min her og lurer da på hvilken jeg skal velge.

Har da sett på to skjermer.

DELL U2412M Ultrasharp og HP ZR2440W.

Hvilken av disse to vil dere anbefale?

Skjermene vil bli brukt til en liten del photoshop, noe spilling og noe kiking på Tv-serier og filmer.

Flere skjermer kan anbefales så lenge de er minimum 24" store og ikke koster mer en ca 3000 Kr.

Takker for svar.

Endret av CastleLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei sann!

Sitter da her og ser på og bytte ut den gamle skjermen min her og lurer da på hvilken jeg skal velge.

Har da sett på to skjermer.

DELL U2412M Ultrasharp og HP ZR2440W.

Hvilken av disse to vil dere anbefale?

TS: Hva endte du opp med?

Ser av andre reviews på nettet at Dell sin skjerm kniper/strekker bildet (1920x1080 ==> 1900x1200) fra f. eks. en konsoll for å få fylt hele skjermen og at opplevelsen blir dårlig. HP-skjermen gjør visstnok ikke det, du får svart stripe oppe/nede. Begge skjermene er nå på ekstra-tilbud (nye modeller på gang, mon tro?) men 500-600 Kr i DELL-skjermens favør... What to do? At Apple nå kommer med høyoppløste skjermer på sine bærbare (og kanskje bordskjermer?) kan tyde på at også andre produsenter kommer etter.

Andre som har erfaring/ tanker om disse eller tilsvarende skjermer? Om det er verdt å gå opp enda noen kroner og kjøpe f. eks. ASUS PA248Q?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...