stinastina1111 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hei! Jeg lurer på om noen her inne har noen erfaringer eller har reist til Chania i Kreta før? Hva bør jeg se? Er det gode shoppingmuligheter? Om du har noen som helst erfaringer, del dem her! Jeg skal reise nå 28 april til 5 mai, og jeg er veldig usikker på været. Vil det være mulig å bade, eller bør jeg ta med meg varme jakker og langbukser? Håper på svar fra dere Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Du kan regne med godt vær med mye sol og 26 grader om dagen og ned mot 16 om kvelden og 21 i vannet. Altså som en god sommerdag i Oslo. Lenke til kommentar
stinastina1111 Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 åå tusen takk for svar, høres bra ut! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hvis du ikke har reist ennå.... Chania er en fin liten by med et veldig koselig sentrum nede ved sjøen. Ettersom jeg kan huske var der mye butikker, men min interesse strekker ikke til for å gi god informasjon om hva som selges. Jeg tipper det går greit å bade, men kanskje ikke spes behagelig? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Er det noen som vet noe om prisnivået i Hellas/Kreta nå om dagen? Har prisene steget, eller ligger de noenlunde likt? Skal selv reise til Chania 10.-17. mai, og lurer på hvor mye penger jeg trenger der nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå