Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hei! Har Dynavoice F6-EX høyttalere og en Onkyo surroundforsterker. Men det jeg lurer på er om det er mulig å stille inn på noe eller koble om slik at jeg kan spille kun på bassen i elementet. Slik at når det da er musikk så kan jeg ha full guffe og høre bare dunking istedet for lyden også. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Med ett eksternt delefilter burde det være mulig. Men hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 For å kunne spille bass enda høyere. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hadde høytalleren din hatt 2 sett med innganger for høytaller kabel bak, så kunne du fjernet lasken i mellom disse. Men det beste er nok som tore sier, kjøp subwoofer. Samt flytt langt inn i skauen slik at naboer slipper å høre. Det er ikke noe mer irriterende enn dunk dunk hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå