Spenis Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Noen som hvet hva problemet er når PC'en går fint på, men skjermen blir svart etter jeg har valgt "Start Windows på vanlig måte" fra en meny så komme fram i starten? Endret 23. april 2012 av Spenis Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 rgner med at den har virket og at dette var noe som pulutselig begynte å skje. Hadde vert fint om du ga litt mer info om hvordan problemet oppsto. har du innstaleer noe nytt på Pc'en dagene før det skjedde, nye drivere eller lignende. men det høres ut som det noe viktige windows filer som er blitt korupte. 1. virker det å starte windows i safe mode. 2. kan hende problemet løserseg om du setter i windows CD'en og velger "reparer windows"(husker ikke helt hva det heter.) Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 rgner med at den har virket og at dette var noe som pulutselig begynte å skje. Hadde vert fint om du ga litt mer info om hvordan problemet oppsto. har du innstaleer noe nytt på Pc'en dagene før det skjedde, nye drivere eller lignende. men det høres ut som det noe viktige windows filer som er blitt korupte. 1. virker det å starte windows i safe mode. 2. kan hende problemet løserseg om du setter i windows CD'en og velger "reparer windows"(husker ikke helt hva det heter.) Det er en kammerat av meg som har dette problemet, så jeg tenkte jeg skulle finne litt hjelp her inne. Men det har nokk plutselig skjedd. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 rgner med at den har virket og at dette var noe som pulutselig begynte å skje. Hadde vert fint om du ga litt mer info om hvordan problemet oppsto. har du innstaleer noe nytt på Pc'en dagene før det skjedde, nye drivere eller lignende. men det høres ut som det noe viktige windows filer som er blitt korupte. 1. virker det å starte windows i safe mode. 2. kan hende problemet løserseg om du setter i windows CD'en og velger "reparer windows"(husker ikke helt hva det heter.) Det er en kammerat av meg som har dette problemet, så jeg tenkte jeg skulle finne litt hjelp her inne. Men det har nokk plutselig skjedd. Hei! Prøv i boot øyeblikket å tappe F8 tasten, så skal du få opp flere menyer, velg sikker modus med nettverk. Se om du kommer inn i sikker modus, og om du kommer inn, se om det er noen gule utropstegn på egenskaper i enhetsbehandling. Det pleier å komme opp varsler her om drivere etc ikke er rette. Ser alt greit ut, avslutt sikkermodus og velg start på nytt. BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå