Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen blir svar etter jeg har valt "Start Windows på vanlig måte" Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rgner med at den har virket og at dette var noe som pulutselig begynte å skje. Hadde vert fint om du ga litt mer info om hvordan problemet oppsto. har du innstaleer noe nytt på Pc'en dagene før det skjedde, nye drivere eller lignende. men det høres ut som det noe viktige windows filer som er blitt korupte.

1. virker det å starte windows i safe mode.

2. kan hende problemet løserseg om du setter i windows CD'en og velger "reparer windows"(husker ikke helt hva det heter.)

Lenke til kommentar

rgner med at den har virket og at dette var noe som pulutselig begynte å skje. Hadde vert fint om du ga litt mer info om hvordan problemet oppsto. har du innstaleer noe nytt på Pc'en dagene før det skjedde, nye drivere eller lignende. men det høres ut som det noe viktige windows filer som er blitt korupte.

2. kan hende problemet løserseg om du setter i windows CD'en og velger "reparer windows"(husker ikke helt hva det heter.)

Det er en kammerat av meg som har dette problemet, så jeg tenkte jeg skulle finne litt hjelp her inne. Men det har nokk plutselig skjedd.

Lenke til kommentar

Det er en kammerat av meg som har dette problemet, så jeg tenkte jeg skulle finne litt hjelp her inne. Men det har nokk plutselig skjedd.

Hei!

Prøv i boot øyeblikket å tappe F8 tasten, så skal du få opp flere menyer, velg sikker modus med nettverk.

Se om du kommer inn i sikker modus, og om du kommer inn, se om det er noen gule utropstegn på egenskaper i enhetsbehandling. Det pleier å komme opp varsler her om drivere etc ikke er rette.

Ser alt greit ut, avslutt sikkermodus og velg start på nytt.

BmOnline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...