trulsd Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har en Samsung Galaxy Nexus hvor batteriet plutselig har begynt å forsvinne alt for fort. Synderen viser seg å være Exchange-tjenester. Jeg har ikke lagt til noen nye kontoer, eller endret noen innstillinger. Problemet bare plutselig oppsto. Er det noen som opplever det samme, eller vet hvordan jeg kan løse det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har du en hotmailkonto tilknyttet telefonen? I så tilfelle, la den kun synkronisere mail. Ikke kontakter og kalender. Det er synkroniseringa mot Hotmail kalenderen som sluker strøm i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Opplevde det samme med min Nexus S med Android 4.x, det må være noe med exchange integrasjonen der som plutselig går bananas, for meg hjalp det ikke med restart etc, men du kan prøve å slette partnerskapet og sette opp på nytt? For min del ga det meg en god unnskyldning til å ta full wipe og legge inn en ny rom, etter det har den oppført seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå