Harald Gjerholm Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Røykenvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Klart og fint med en fin komp,bile V2 best,bildene bør ses i stort! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nostalgisk fargepreg på dette. Eneste jeg ville gjort anderledes, var og klone vekk bilen ved restauranten, blir et mer klassisk motiv av det da. Jeg gir ikke tallkarakterer, men dette er en sterk firer. :-) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Likte dette bildet med en gang. Flott komp og ikke minst en flott etterbehandling. Veldig nysgjerrig på hva du har gjort her. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Likte dette bildet med en gang. Flott komp og ikke minst en flott etterbehandling. Veldig nysgjerrig på hva du har gjort her. Dette er et 'Fake' HDR bilde +/- 1 EV- brukt Photomatix. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Meget flott motiv, Harald. Med kulturhistorisk sus i uttrykket. Hadde lyset vært optimalt her, ville behovet for etterbehandling uteblitt, mener jeg. Tenker da på lyset tidlig og sent på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg