Sparky26 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe et eksemplar at Gåtefull død av Jon Krakauer i bra tilstand. Det er boken om Chris McCandless og hans tur til Alaska som er en sann historie. Filmen er også filmatisert med tittlen til orginal boken "Into The Wild". Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skjønner at dette innlegget kanskje er litt unødvendig, men har du vurdert å lese den på engelsk? Jeg har lest den og språket er enkelt med god flyt. Lenke til kommentar
Sparky26 Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Skjønner at dette innlegget kanskje er litt unødvendig, men har du vurdert å lese den på engelsk? Jeg har lest den og språket er enkelt med god flyt. Har vurdert det flere ganger, men har en del engelske bøker i hylla allerede for jeg liker å lese på orginal språket, men er kjekt med noen bøker på norsk og;) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Enig med den. Selv leser jeg stort sett det meste på norsk som ikke er skrevet opprinnelig på engelsk, med mindre oversettelsen er veldig beryktet (med negativt fortegn). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kjøp og sal på forumet er ikkje tillate. Legg det ut på bruktmarkedet, Finn eller liknande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg