butterfly458 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har meldt meg opp til eksamen i flere fag nå i vår, men har slurvet og leste ikke ordentlig gjennom baksiden av et ark jeg fikk i posten fra privatistkontoret. "7. Kompetansebevis må bestilles på e-post innen 15.april. Skriv Kompetansebevis vår 12 i emnefeltet. Oppgi fødselsnummer eller kandidatnummer. Komptansebevis sendes kun til adressen som er registrert på PrivatistWeb og kan ikke hentes ved oppmøte før etter 1.juli." Jeg har forstår ikke hva dette kompetansebeviset er, og er redd for at jeg har ødelagt alt for privatisteksamen. Fristen har gått ut for over en uke siden, så det er tydeligvis for sent å bestille dette såkalte kompetansebeviset.. Jeg går nå i 2.klasse på vgs, og har problemer i to fag, der jeg står i fare for å stryke. Hvis jeg ikke får dokumentasjon for eksamenskarakteren jeg får i det ene faget jeg strøk i ifjor, så blir jeg kastet ut av skolen. Er det noen som har peiling på hva det er, og hva som skjer om jeg ikke har det? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Eg er ingen ekspert, så eg kan taka feil om dette, men eg er ganske viss på tinging av kompetanseprovet gjeld for elevane som ikkje går på skule. Når du har fått karakterane dine på privatistweb er det altså skulen din som gjev deg kompetanseprovet ditt. 1 Lenke til kommentar
butterfly458 Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Takk for svar! Det høres relativt riktig ut det du sier, så satser på det, så skal jeg sjekke litt videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå