LisaK82 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får spilt av eksempelvis VGTV i Chrome Beta på Samsung Galaxy S2? Har den siste versjonen av Adobe Flash Player. Har prøvd og avinstallert og re-installert både Chrome og Adobe Flash Player uten hell. Beskjeden jeg får er: "Din nettleser kan ikke spille av ønsket video. Det kan være at du mangler Adobe Flash plugin eller støtte for HTML5<video>(codec: video/mp4). Hva gjør jeg? Det samme skjer også med Opera Mini. Å spille av VGTV i stock browser går helt fint. Vil gjerne ha Chrome, da dette er den beste nettleseren. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Chrome støtter ikke flash. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Chrome støtter ikke flash. Derfor bruker jeg Dolphin Browser HD i stedet. Joda, Chrome Beta har noen gode funksjoner, men hjelper lite når man ikke har flash. Lenke til kommentar
LisaK82 Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Takker for svar. Det var da som søren at den ikke støtter flash. :-\ Prøver Dolphin. :-) Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Søk etter Flashify på market. Den fikser ikke problemet med flash i chrome men gjør at du kan åpne den siden du har åpen i chrome i stockbrowser uten å kopiere URL. Det er nok å bare velge: del -> flashify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå