HesteHoven Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Hei. Jeg har i det siste spilt meg gjennom en god del nye, og gamle, spill. Jeg møter ofte opp på det samme problemet i visse spill, som jeg vanligvis klarer å fikse med en veldig enkel løsning. Problemet er at pcen krasjer. Den lager en spesiell hakkelyd og skjermen kobler seg ut. Pcen slår seg ikke av automatisk. Jeg pleide å spille World of Warcraft og Minecraft for det meste før jeg fikk meg jobb og begynte å kjøpe nye spill. Måten det fikser seg på, er å spille spillet i Windowed Fullscreen mode. Det siste spiller jeg lastet ned er Batman: Arkham Asylum. Jeg har samme problemet der, men det blir ikke fikset av Windowed mode. Jeg har prøvd å spille spillet på laveste grafikk og laveste oppløsning, men til ingen nytte. Spill det skjer i: DC Universe Batman: Arkham Asylum Tera Online Spill det ikke skjer i: The Elder Scrolls V: Skyrim World of Warcraft: Cataclysm League of Legends Trine 2 Diablo lll (Beta) Minecraft Jeg lager denne tråden for å finne en løsning i tilfelle det samme problemet oppstår i Deus Ex: Human Revolution, et spill jeg er veldig sugen på å komme meg igjennom. Jeg har planer om å oppgradere pcen når jeg får min neste lønningspose. Begynne med Skjermkort og Harddisk. Endret 23. april 2012 av HesteHoven Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) om du vil ha hjel bør du gi "litt" mer å gå etter. Det beste tipset jeg kan gi nå er: ikke tøm smulene fra matboksen din ned i PC'en. Har du husket å laste ned nyeste skjermkortdriver/andre dirvere? Endret 23. april 2012 av Zorgeir Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 om du vil ha hjel bør du gi "litt" mer å gå etter. Det beste tipset jeg kan gi nå er: ikke tøm smulene fra matboksen din ned i PC'en. Jeg var visst uheldig nok til å trykke "enter" før jeg var ferdig med innlegget. Beklager! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det letteste er om du tar en sjekk av minnet og dobbelsjekker at du ikke får for høye temperaturer på prosessor, hovedkort og skjermkort. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Det letteste er om du tar en sjekk av minnet og dobbelsjekker at du ikke får for høye temperaturer på prosessor, hovedkort og skjermkort. Er SpeedFan et program som funker bra for dette? Jeg kan ta en liten sjekk og poste det her om det trengs.Men jeg syns det er litt rart at pcen krasjer kort tid etter spillet er startet, og ofte på de samme plassene. Og at det ikke skjer det samme i windowed fullscreen. Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Har du oppdater til nyeste skjermkort diriver? Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Har du oppdater til nyeste skjermkort diriver? Jeg oppdaterte driveren første gang det skjedde (noen måneder siden) uten hell. Er vel kommet en ny en nå som jeg ikke har lastet ned. Jeg skal laste ned den før jeg setter i gang Deus Ex. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 har du windows 7 ultimate har du innebygget minnetestprogram der, om ikke kan du bruke memtest. Om maskinen stopper eller fryser kan du forsøke å ta ut feks 1 av 2 minnebrikker for å se om det bedrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå