Gå til innhold

Fiskeøyeobjektiv til Canon eos 600d ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det står i beskrivelsen til JP, så vil jeg presisere at dette er et helmanuelt objektiv. Du må stå for både fokus, men også blenderkontroll.

Er forhandler av dette objektivet, og det er svært populært blant de som er interessert i å teste fisheye, primært på grunn av den lave prisen. Likevel er byggekvaliteten langt mer robust og gjennomført enn de fleste EF-S-objektiv, hvor jeg spesielt kan trekke fram en den jevne og gode fokusringen.

Anbefales!

Lenke til kommentar

Manuell fokus på 8mm er ikke så stress da.. Ville ikke vurdert noe dyrere enn samyang sitt engang.. fisheye er og blir sært, og ikke noe for daglig bruk...

Jeg driver endel med skating, og twin-tip. Da blir det fett med den fish eye effekten!

Selv om det står i beskrivelsen til JP, så vil jeg presisere at dette er et helmanuelt objektiv. Du må stå for både fokus, men også blenderkontroll.

Er forhandler av dette objektivet, og det er svært populært blant de som er interessert i å teste fisheye, primært på grunn av den lave prisen. Likevel er byggekvaliteten langt mer robust og gjennomført enn de fleste EF-S-objektiv, hvor jeg spesielt kan trekke fram en den jevne og gode fokusringen.

Anbefales!

Jeg kan endel fotografering, så det tror jeg skal gå fint. Men takk for infoen :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...