Gå til innhold

BK: Framtid eller fortid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detta er itno å diskutere.. Riv rønna å få opp en høyskole. Det er jo det som er framtida! Om det er noen fjotter som ikke synes om fornyelsen kan jo de flytte in på denne trekkfulle gulvkalde gamle gården. Så legger dere bare saken på vent til disse fjottene ber om å få den gjennomført.

 

Lenke til kommentar

Ikke hør på Melvin.. Nå flagger all industri ut av Norge. Hva annet en skoler og gamlehjem kan vi satse på?

 

Melvin kan jo være den første til å flytte in i rønna. Tipper han bruker analogt kamera også, med mørkerom og fikserings vesker. Nei selvfølgelig ikke! Fordi utviklingen kom :)

Lenke til kommentar

Takk! :) Det burde jeg ha sett :) Men nybegynner er nybegynner ;-)

hehe... Det hjalp å gjøre som du sa. Lærte og at det her er en "umulig" vinkel å ta bilde i. Det er et et bygg til til venstre, ellers hadde jeg tatt et helt annet utsnitt med mer fra i venstre side.

Også er det det skjeve treet som ikke burde være der, men et annet sted......ja, og så var det noe med fotografen da ;-)

Lenke til kommentar

Tipset her må bli å rette opp i bildet.Om du tar utgangspunktet i taket,ser du det trengs en..holdt på å si facelift;) ;)

Likte det godt i s/h;)

Takk! :) Det burde jeg ha sett :) Men nybegynner er nybegynner ;-)

hehe... Det hjalp å gjøre som du sa. Lærte og at det her er en "umulig" vinkel å ta bilde i. Det er et et bygg til til venstre, ellers hadde jeg tatt et helt annet utsnitt med mer fra i venstre side.

Også er det det skjeve treet som ikke burde være der, men et annet sted......ja, og så var det noe med fotografen da ;-)

Lenke til kommentar

Jan Erik sier det meste her, gjør seg i s/h. La oss beholde den gamle bebyggelsen, og heller restaurere det som er, for fremtidige generasjoner. Mye fin bebyggelse på Kongsberg. ;-)

Jeg har alltid synes det er kjempefint der.

Har noen ganger sett at nytt i kontrast med det gamle kan forsterke og fremheve hverandre.

Gjør man det rett kan det bli bra. Gjør man det feil ødelegger man alt.

Ja, Kongsberg har utrolig mye fint som bør tas vare på ! :)

 

Klart fint bilde og sto godt i sh!!så ut som bilde var noen år.får du inn et nybygg er du flink.

Takk! :)

Lenke til kommentar

Ikke hør på Melvin.. Nå flagger all industri ut av Norge. Hva annet en skoler og gamlehjem kan vi satse på?

 

Melvin kan jo være den første til å flytte in i rønna. Tipper han bruker analogt kamera også, med mørkerom og fikserings vesker. Nei selvfølgelig ikke! Fordi utviklingen kom :)

Det er bra å ha både røtter og vinger, Fint å vite hvor en kommer fra, og viktig å være åpen for nytt,

Ja takk begge deler :) Hadde ikke tenkt å starte noen debatt, men om det skal bygges noe ved siden av her så må man ta store hensyn til byens egenart som både er historie og høyteknologi - hånd i hånd :)

Lenke til kommentar

Ikke hør på Melvin.. Nå flagger all industri ut av Norge. Hva annet en skoler og gamlehjem kan vi satse på?

 

Melvin kan jo være den første til å flytte in i rønna. Tipper han bruker analogt kamera også, med mørkerom og fikserings vesker. Nei selvfølgelig ikke! Fordi utviklingen kom :)

Det er bra å ha både røtter og vinger, Fint å vite hvor en kommer fra, og viktig å være åpen for nytt,

Ja takk begge deler :) Hadde ikke tenkt å starte noen debatt, men om det skal bygges noe ved siden av her så må man ta store hensyn til byens egenart som både er historie og høyteknologi - hånd i hånd :)

 

Hi Hi .. Jeg tøyser selvsagt, og bryr meg egentlig lite om Kongsbergs utvikling, men jeg har venner der som jobber der. Det virker som Kongsberg er en kjempefin by å bo i. Min sønn studerer der også.

Det er ikke mange byer som er like heldig med tanke på arbeidsplasser og skoletilbud.

:realmad: Riv rønna!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...