Cwergy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hei Jeg skal til å anskaffe meg nytt tastatur, mus og headset. Musa jeg har tenkt å velge er en Razer Naga og til headset har jeg tenk å gå for Steelseries Siberia v2. Noen forslag til et bra gaming-tastatur? Mekanisk eller ikke? Er det noen andre forslag til mus og headset? På forhånd takk! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Logitech G35 er MYE bedre enn Siberia V2 etter mine erfaringer. Jeg har hatt og brukt begge over lengre tid, og G35 er overlegen på funksjonalitet og lydkvalitet på mikrofonen. På komfort og lydkvalitet er de ca like, men G35 er mye bedre om du skal f.eks. game og skype samtidig da lyden ikke blir "blandet" like mye som i Siberia V2. Om du spiller mye MMO er Razer Naga eller Corsair Vengeance M90 the way to go. Om du ikke trenger mengder av knapper vil jeg anbefale Razer Deathadder, jeg og mange andre sverger til denne musa! Om du spiller mye FPS kan du jo også prøve Corsair Vengeance M60, da den har en egen presisjonsknapp. Når du skal velge tastatur så burde du uten tvil gå for Corsair K60. Nedsatt fra 1.000kr til 600kr på Komplett akkuratt nå. Dette er uten tvil det mest unike og peneste tastaturet jeg har sett. Det har ingen overflødige funksjoner, pent design, god kvalitet og praktiske funksjoner. Det er også mekanisk, og dette er mye bedre å skrive på enn vanlig gummi-taster. Folk som sier otherwise har enten ikke vent seg til det, eller brukt feil mekanisk tastatur. Den mekaniske switchen på Corsair K60 er Cherry MX Red, den beste etter min mening (Har Steelseries 6Gv2, det har en lignende switch, MX Black). Om du har behov for flere knapper (til f.eks. MMO), kan du gå for Corsair K90, som også er på salg og har samme egenskapene som K60. Håper dette var til hjelp, N1ko Endret 23. april 2012 av N1ko 1 Lenke til kommentar
Cwergy Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Veldig bra svar N1ko ty ty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå