Countryman Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hei!! Jeg er ivrig whiskysamler og trenger nå et skap som rommer en god del flasker. jeg sliter med å finne skap som er robuste nok. Kan du være så snill å linke meg til et sted som har et slikt møbel? trenger ikke et Ikea-møbel som knekker sammen, om jeg ikke er flink gutt til å lette på tyngden i flaskene.. skapet bør være 2-3m bredt + 1,5-2m høyt. Det kan være noe smalere om det er plass til 2 flasker i dybden. Det skal helst være glassdører men inget must, kan være skyvedører. Hyllene (og skapet i seg selv) må tåle mye tyngde...pr idag ca 60 flasker.. på forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Bleachy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hvorfor ikke bruke kreativiteten å lage ett selv? Hadde jo vært stillig med hjemmelaget skap. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 jooda..veldig sant det(: Nå har jeg allerede 103 jern i ilden, og hadde vært deilig å bare kunne kjøpt et.. og ikke minst : jeg vil ha et fint skap... Jeg finner en del på ikea`s hjemmeside...men er i ingen stor tilhenger av denne stilen...og det blir fort litt spedt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå