gnoregodd Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hei! kan noen være utrolig greie å oversette denne dialogen til spansk? - Hei - Hei, fint vær i dag! - Ja, hørte det skulle regne i morgen. - Ikke bra, det skulle bli fin sol til mandag da, men blir du med på fotballkamp i kveld? - Ja, Hvem spiller? - Atletico Madrid vs Atletico Bilbao - Men jeg har ikke noen klær å gå med? - Du kan låne en Madrid drakt av meg - Men jeg heier på Bilbao, gjør ikke du? - Nei! Haha, da kan vi ikke gå på fotballkamp sammen allikevel. Har du noen andre fritidsinteresser? - Ja, jeg liker musikaler og filmer. - Vil du bli med på kino så kan vi spise på pizzeriaen først? - Ja, de har mye god mat der, men hvilken film skal vi se? - Vil du se Titanic? - Så den sist uke, kan vi ikke se harry potter? - Det kan vi! - Jeg har vært på jobb tidligere i dag så er litt sliten, og skal opp tidlig i morgen siden jeg skal på trening og ut å kjøpe klær senere, trenger ny bukse og genser og kanskje en t-skjorte, så det må ikke bli så sent! - Ok! Det er greit! - Jeg henter deg klokka 18, filmen begynner klokka 21 - Høres veldig bra ut Adios - Hasta luego, sees i kveld, Gleder meg Lenke til kommentar
bollapinnsvin Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 www.translate.google.no ? Lenke til kommentar
gnoregodd Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Takk! Genial side!!!!! fuck off.... -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå