Blackster Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ganske uprofft at siden krasjer ved nedtelling Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Skal vel skje noe på https://www.thenextgalaxy.com/ nå, men funker ikke... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det skjer ingenting på thenextgalaxy.com, det er kun den filmen som er postet i denne tråden som ligger der, samt info om eventen i london 3.mai... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ganske uprofft at siden krasjer ved nedtelling Det kan jo like gjerne være planlagt for å sende et signal om voldsom populatitet. Bygge opp under hype'n. Innen PR er det meste lov.. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå syntes jeg Samsung bør leve opp til hypen de fyrer under selv. Hvis de mener at "S3" skal skille seg ut fra alle andre telefoner, må de tilby noe dramatisk - ikke nødvendigvis i form av specs, men noe som gjør telefonen mer attraktiv enn for eksempel One X, som er litt av et beist. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå syntes jeg Samsung bør leve opp til hypen de fyrer under selv. Hvis de mener at "S3" skal skille seg ut fra alle andre telefoner, må de tilby noe dramatisk - ikke nødvendigvis i form av specs, men noe som gjør telefonen mer attraktiv enn for eksempel One X, som er litt av et beist. Med et batteri som varer lengre enn kl 16 ved normal bruk er jo et godt utgangspunkt får å banke one x Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Med et batteri som varer lengre enn kl 16 ved normal bruk er jo et godt utgangspunkt får å banke one x Om et kraftigere batteri er det eneste som skiller de to telefonene, og ellers relativt tilsvarende specs, så lover jeg at folk blir gjennomført dritskuffa. 2 Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Stor fallhøyde nå Samsung.... Som Klatt3n kommenterer, nå er tiden inne for å levere! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Galaxy-hype når iPhone-høyder. Haha, nei, det gjør det så vitterlig ikke, og det vet dere. Men hey: dere får jo flere klikk ved å skrive "iPhone" i annenhver artikkel, så -- javel. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Haha, fantastisk... Mass Effect 2 soundtracket og et stikk til saueflokken som kjøper Epleprodukter. Kunne ikke spurt om mer 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Synes også filmen var knallbra! En av de beste reklamefilmene jeg har sett på lenge! Synd de ikke hadde et konkret produkt å knytte den til da. Det hadde vært kirsbæret på kaka (eller noe sånn). Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Utrolig bra Reklame ! Lurer på hva dette er ja.. Tenkte først på brillene til google.. Men skulle visst holde den i hånda Er vel S3 med utrolig bra skjerm (tilbake til 3d?) Lenke til kommentar
robolai Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 La merke til at man kan se filmen i 3D, kanskje et mulig hint om 3D-skjerm Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Håper dem da holder seg unna 3d kamera ... Utrolig store og stygge Selv om dem lager dem små, ser jeg det som bortkastet plass ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg