Odesseiron Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Valve eksperimenterer nemlig med en helt ny form for «free to play». Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 23. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2012 HATS! MORE HATS! 18 Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 hmmm det blir vel eneste grunn til at jeg kommer til å skaffe det da! Så var litt fint da Lenke til kommentar
latslask Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Haha! Rett meg hvis jeg tar feil men har ikke Vale tjent en del penger på disse hattene? Kjenner jeg gleder meg til DotA 2 Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 OT: Spilte DOTA 2-beta uten å vite hva det gikk ut på. Oppdaget at det var veldig likt Demigod.Jeg bare: "Er det ikke mer, lzm?" Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er rimelig lei av dota sjangeren nå, men tror jeg skal teste dette likevel. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Play for free er et morsomt begrep. Har vel brukt 1500 kroner på World Of Tanks det siste året 1 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er rimelig lei av dota sjangeren nå, men tror jeg skal teste dette likevel. Om du har spilt DotA på Battle.net så har du ikke noe grunn egentlig til å spille Dota 2 da det 99% klon. Og akkurat det er det jeg liker med Dota 2. Det er helt fantastisk morro og de har lagt til en grunn til å ikke være drittkaster og heller være vennelig/hjelpsom. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Så lenge jeg ikke må kjøpe helter kan de ta seg betalt i øst og vest for alt av kostymer og hatter for min del. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 En fyr med en stav og en øltønne? Hvor har jeg sett dette før.. hmm.. Kom med noe litt originalt da, siden dere lager nytt DotA og greier.. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 En fyr med en stav og en øltønne? Hvor har jeg sett dette før.. hmm..Kom med noe litt originalt da, siden dere lager nytt DotA og greier.. Det er en oppdatert versjon av DotA folk vil ha, ikke noe nytt og originalt. 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 På min side må jeg si at dette var skikkelig skuffende. Jeg må da kunne nyte et spill av og på som det passer meg, uten at en eller annen svetnas skal "få" bedre ting av Valve. Dessuten, hva om jeg ikke sitter på hundrevis av gode ideér, skal jeg få mindre ting? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Er rimelig lei av dota sjangeren nå, men tror jeg skal teste dette likevel. Om du har spilt DotA på Battle.net så har du ikke noe grunn egentlig til å spille Dota 2 da det 99% klon. Og akkurat det er det jeg liker med Dota 2. Det er helt fantastisk morro og de har lagt til en grunn til å ikke være drittkaster og heller være vennelig/hjelpsom. Spilte Dota på battle net en del år tilbake på lan, men i et par år nå har jeg testet ut HoN og Demigod, det holder for min del Lenke til kommentar
Akise Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Håper det ikke blir som i HoN. Liker ikke at man må betale for å spille nye helter, ville heller betalt for spillet. Får vel bare vente å se Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Synd Heroes of Newerth er et mekanisk sett bedre spill, mens DotA 2 går av med seieren siden Valve har en større lommebok [og bedre rykte]. Misliker sterkt denne f2p-modellen disse spillene har inntatt siden jeg misliker at spillere blir differensiert iforhold til penger betalt. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte HoN før f2p ville jeg aldri spilt det. S2, de som lagde HoN uttalte seg at de aldri ville ta betalt for heroes osv osv osv osv, men vi ser nå hvordan det er i dag, så stiller meg skeptisk til at Dota 2 skal bli free2play uten at de som betaler får tilgang til heroes osv andre ikke har. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Bra greier! Tror dette har mye med at de har lyst til aa naa ut til den helt sinnsyke store spillemassen som finnes i Kinda/Asia, i tillegg har de nok sett hvor sukssesful LoL har vaert i forhold til HoN. I starten syns jeg det mekaniske var irriterende, men etter en stund ble jeg vandt til det. Paa samme maate som da jeg gikk over fra DotA til HoN. Faar haape at man kun kan kjoepe kosmetiske endringer, ikke endringer som har fordeler hvis du betaler. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 En fyr med en stav og en øltønne? Hvor har jeg sett dette før.. hmm..Kom med noe litt originalt da, siden dere lager nytt DotA og greier.. Det er en oppdatert versjon av DotA folk vil ha, ikke noe nytt og originalt. Rart de ikke gjorde akkurat dette når de lagde CSS og CSGO Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 En fyr med en stav og en øltønne? Hvor har jeg sett dette før.. hmm..Kom med noe litt originalt da, siden dere lager nytt DotA og greier.. Det er en oppdatert versjon av DotA folk vil ha, ikke noe nytt og originalt. Nei, jeg tenker å lage ett nytt sett med helter, ikke ta sånn halveis rip-off av Dota.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå