Odesseiron Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det telles ned til avdukingen av neste spill i serien. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 hadde en fantastisk mw3 double xp weekend.... så bring it on!!... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Godt gjort å prøve å skape PR-oppstyr om dette når nøyaktig 0 personar er overraska over at det kjem endå eit CoD-spel. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Får ikke sagt det bedre: http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4 3 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sweet! More Zombies, more fun. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Lokker med nytt Call of Duty Men hvem er det som faktisk blir fristet? >< Jeg liker at forsiden på gamer sier i bakgrunnen "Den største DLC-pakken til Call Of Duty hittils!" Det må vel være en samling av alle spillene etter MW det da Det er nok en avsløring av neste DLC i pakken, Black Ops 2! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg tror ikke jeg kan komme på noen spillserie jeg har vært mer lei av enn Call of Duty. NÅ MÅ de ta en pause snart eller?! Vente til Next Gen? (Vel, de lager selvfølgelig et nytt mer eller mindre identisk spill hvert år, for de selger jo 10mill+ eksemplarer hvert år...sukk:P ) Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod. I en eller annen grunn finner jeg Mario flere ganger underholdende enn CoD. 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Da bør det virkelig bli bedre enn MW3. Verre søppelmaps skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 ' timestamp='1335173949' post='19190151']Jeg tror ikke jeg kan komme på noen spillserie jeg har vært mer lei av enn Call of Duty. NÅ MÅ de ta en pause snart eller?! Vente til Next Gen? Hadde de vært lure hadde de laget et COD eksklusivt for PC så hadde vi sluppet den begrensede maskinvaren til konsollene som gjør at spillet blir samme møkka hver jævla år! 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå trur jeg ikke konsoll ødelegger for CoD. Jeg trur det er Activision som ødelegger for CoD. Til og med Battlefield 3 ser bedre ut enn f.eks Bad Company 2. Men CoD ser HELT lik ut UANSETT. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nedtelling til neste CoD? Hah, jeg kan telle ned til neste etter det igjen. Og det neste etter det. Det er bare å legge til rundt 360 dager i nedtellingen, pluss/minus noen uker. La nedtelingen til Modern Warfare 8 begynne... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod. Mario-spillene holder ihvertfall høy kvalitet og har langt mer variasjon enn Call of Duty. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod.Mario-spillene holder ihvertfall høy kvalitet og har langt mer variasjon enn Call of Duty. det er et jump and run spill og det først populære i den sjangeren, kom i 1982 på atari2600. så der føk den variasjonen rett ut av vinduet. kvalitet kan vel diskuteres men mario er jo laget til aldergruppen 5-7år... så hvis du er i den alderen så er det ikke mye å diskutere. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 dere får kose dere med nye mario istede da, 25 år med samme møkka.. det overgår fint cod.I en eller annen grunn finner jeg Mario flere ganger underholdende enn CoD. ja det gjør barn på 5 års alderen også... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Dummeste jeg har hørt. Folk som påstår at mario og Zelda er for barn er og blir barn selv. Dette opplever jeg å være høyst korrekt. Ikke på noen god måte altså. Snevert og forvridd virkelighetssyn er vel noen av kjennetrekkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå