AtomSmurf Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette har sikkert vært oppe tusen ganger før men saken er den at Nero ikke brenner til DVD brenneren; han finner ikke og lagrer kun som image. Jeg har en helt ny maskin som kjører WinXP Prof (dog uten service pack, hvor får jeg tak i oppdateringer på nettet da ny maskinen ikke er på nettet?) og alt anna virker...ka ska æ gjøre? Nå har en av kompisene mine sagt at dette skyldes at WinXP ikke har atapi drivere som skal til for og brenne til cd/dvd og at disse vistnok lå på Adaptec sidene. Men jeg finner dem ikke! Stig, Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 vanligvis skylde dette at du har for gammel nero versjon som ikke støtter DVD-brenneren din. last ned oppdatering fra www.nero.com Lenke til kommentar
AtomSmurf Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 vanligvis skylde dette at du har for gammel nero versjon som ikke støtter DVD-brenneren din. last ned oppdatering fra www.nero.com Nja...æ skal prøve, men tror det ikke funker. Klarer ikke brenne cd'er i Media Player heller... Stig, Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 det er da merkelig, det skal jo ikke være behov for noen drivere for at det skal funke. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 OC-Freak - det du sier stemmer på en prikk. Dette hendte en kompis av meg også. Lastet ned en oppdatert versjon av Nero - og bam - så funket alt fett..................:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå