Gå til innhold

HTC One S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok.

Sendte mail til htc, personen som svarte trodde de ville sende den til rep viss den er over 14 dager gammel..

Den er 15 nå, viss jeg ikke tar feil..

Kundeservicen til elkjøp er ubrukelig, anbefalte og gå til butikk og snakke med dem der...

Jeg kan ikke være uten telefon i noen uker, så jeg får vell bare leve med det... :realmad:

Jeg bor langt unna butikken ser dere, er derfor jeg spør her..

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Er verkstedet som gir nye telefoner ikke butikken da lunden skal KUN ha telefon og ikke ny salgspakle

 

Tja, jeg fikk beksjed om at hvis jeg kom innen DOA-perioden ville jeg få en ny telefon i hånden i løpet av 5 minutter.

Ja det stemmer. Er du innenfor doa tiden får du ny i hånde dersom feilen kan påvises i butikk. Er det derimot feil som ikke kan påvises i butikk må den på service. Dette er dog ikke lovbestemt men goodwill av produsent

 

Ok.

Sendte mail til htc, personen som svarte trodde de ville sende den til rep viss den er over 14 dager gammel..

Den er 15 nå, viss jeg ikke tar feil..

Kundeservicen til elkjøp er ubrukelig, anbefalte og gå til butikk og snakke med dem der...

Jeg kan ikke være uten telefon i noen uker, så jeg får vell bare leve med det... :realmad:

Jeg bor langt unna butikken ser dere, er derfor jeg spør her..

 

D har krav på lånetelefon om produktet er borte i mer en 7 dager

Lenke til kommentar

Har fått ett merkelig problem med telefonen nå.

 

Jeg tok å skiftet passord på hjemmenettverket for noen dager siden og nå finner ikke min One S nettverket lenger, finner alle de andre nettverkene rundt omkring som hører til naboer osv..

 

I tilegg så fungerer det helt fint på andre bærbare enheter, blant annet på min samboers Huawei telefon.

 

Noen som har en løsning? synes det begynner å bli en del merkelige problem med denne telefonen nå, i tilegg så har jeg det at den hopper mellom 3G og 2G

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...