Christoffero89 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er verkstedet som gir nye telefoner ikke butikken da lunden skal KUN ha telefon og ikke ny salgspakle Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Er verkstedet som gir nye telefoner ikke butikken da lunden skal KUN ha telefon og ikke ny salgspakle Tja, jeg fikk beksjed om at hvis jeg kom innen DOA-perioden ville jeg få en ny telefon i hånden i løpet av 5 minutter. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Ok. Sendte mail til htc, personen som svarte trodde de ville sende den til rep viss den er over 14 dager gammel.. Den er 15 nå, viss jeg ikke tar feil.. Kundeservicen til elkjøp er ubrukelig, anbefalte og gå til butikk og snakke med dem der... Jeg kan ikke være uten telefon i noen uker, så jeg får vell bare leve med det... Jeg bor langt unna butikken ser dere, er derfor jeg spør her.. Endret 10. mai 2012 av WaterMarked Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er verkstedet som gir nye telefoner ikke butikken da lunden skal KUN ha telefon og ikke ny salgspakle Tja, jeg fikk beksjed om at hvis jeg kom innen DOA-perioden ville jeg få en ny telefon i hånden i løpet av 5 minutter. Ja det stemmer. Er du innenfor doa tiden får du ny i hånde dersom feilen kan påvises i butikk. Er det derimot feil som ikke kan påvises i butikk må den på service. Dette er dog ikke lovbestemt men goodwill av produsent Ok. Sendte mail til htc, personen som svarte trodde de ville sende den til rep viss den er over 14 dager gammel.. Den er 15 nå, viss jeg ikke tar feil.. Kundeservicen til elkjøp er ubrukelig, anbefalte og gå til butikk og snakke med dem der... Jeg kan ikke være uten telefon i noen uker, så jeg får vell bare leve med det... Jeg bor langt unna butikken ser dere, er derfor jeg spør her.. D har krav på lånetelefon om produktet er borte i mer en 7 dager Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ok. Får reise bort neste veke. Håper på det beste. Tror dere det hjelper viss jeg tar med meg dokumentasjon på at htc erkjenner problemet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ville tatt med det om det er offisielt htc pressrelease. Så kan butikken sende inn med telefonen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hva er nytt med den oppdateringen som ligger ute nå ? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det heter "faner" istedenfor "kategorier" i nettleseren nå Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Og utvikleralternativer, eller var den der før ? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Og utvikleralternativer, eller var den der før ? Jepp! Den var der før. Får dere opp en rar BREAK BREAK melding når dere sletter en sms-tråd? Endret 11. mai 2012 av BIG1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Får dere opp en rar BREAK BREAK melding når dere sletter en sms-tråd? Jepp.. Endret 11. mai 2012 av hojohansen Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Rart at de ikke fikser det Rart i det hele tatt å gi ut noe som virker å være i beta Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har du ikke skjønt det enda? Htc bruker kjøperne om betatestere Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har du ikke skjønt det enda? Htc bruker kjøperne om betatestere Synd:) får ny htc one s iløpet av uken pga at skjermen flimrer. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har du ikke skjønt det enda? Htc bruker kjøperne om betatestere Bedre det en aldri få oppdaterte sin mobil.. Lenke til kommentar
W Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvordan fungerer NRK sin nye nett-TV, http://tv.nrk.no/, på One S? Er lyd og bilde bra, og ikke minst i sync, når man bruker den medfølgende nettleseren? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er det andre som opplever knirkingen på "av og på" knappen? Irriterende... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har fått ett merkelig problem med telefonen nå. Jeg tok å skiftet passord på hjemmenettverket for noen dager siden og nå finner ikke min One S nettverket lenger, finner alle de andre nettverkene rundt omkring som hører til naboer osv.. I tilegg så fungerer det helt fint på andre bærbare enheter, blant annet på min samboers Huawei telefon. Noen som har en løsning? synes det begynner å bli en del merkelige problem med denne telefonen nå, i tilegg så har jeg det at den hopper mellom 3G og 2G Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skiftet du også kanal på ruteren? Står eventuelt ruteren innstilt på å bruke en tilfeldig kanal. Endel Android telefoner (og andre enheter) klarer ikke bruke de høyeste kanalene, mener det gjelder kanaler over 11. /Espen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Animasjonen har slått seg av hos meg. Jeg får ikke stilt på utvikleralternativ, den bare skrur seg av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå