GabrielV Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Fant det ut, forandret til HTC__H10. Hvilken programvare har dere? Jeg har: Android: 4.0.4 Sense: 4.1 Programvarenummer: 2.31.401.5 HTC SDK: 4.23 HTC Utvidelse: htcextension_403_1_ga_20 Android: 4.1.1 Sense: 4+ Programvarenummer: 3.16.401.8 HTC SDK: 4.63 HTC Utvidelse: HTCExtension_Sense45_2 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Android: 4.1.1 Sense: 4+ Programvarenummer: 3.16.401.8 HTC SDK: 4.63 HTC Utvidelse: HTCExtension_Sense45_2 Fikk det samme nå etter å ha installert nyeste RUU og rett CID :-) nå er den klar for salg. Har kjøpt HTC One Black, for en fantastisk telefon!! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hei, har fått et problem med min "S" Den fikk en tur i vasken i dag og nå fungerer ikke de tre knappene nederst på mobilen, (tilbake, hjem og mappe..) Tror dere at det vil koste mye å få dette reparert? Hvis det blir dyrt så er det vel nesten ikke noe vits i å reparere den. Hvis jeg skal kjøpe en ny - hva ville dere ha gått for (så billig som mulige, men ikke dårligere en denne) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Hei, har fått et problem med min "S" Den fikk en tur i vasken i dag og nå fungerer ikke de tre knappene nederst på mobilen, (tilbake, hjem og mappe..) Tror dere at det vil koste mye å få dette reparert? Hvis det blir dyrt så er det vel nesten ikke noe vits i å reparere den. Hvis jeg skal kjøpe en ny - hva ville dere ha gått for (så billig som mulige, men ikke dårligere en denne) Kam varmt anbefale Nexus 5, eventuelt en Nexus 4 hvis du finner den på billigsalg et sted. Hvis nav-tastene ikke svarer lenger tipper jeg at det er digitizeren som har tatt kvelden. Er sikkert mulig å fikse selv men det kan bli dyrt å få reparert ellers tror jeg, men jeg vet ei. Endret 16. desember 2013 av Untouchab1e Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har gitt den opp, One X på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå