Gå til innhold

HTC One S

Anbefalte innlegg

Er klar over det der, men det skjer om jeg har full dekning også, i tilegg så har det fungert bra tidligere.

Spørs om jeg ikke må roote telefonen og legge inn ett annet image å se da om det blir bedre.

Har hatt mobilen siden mai, først nå får jeg dette problemet.

Hvilken android verson kjører dere nå ?

Jeg kjører siste oppdatering som er 4.1.1 - så på et annet forum at en bruker la inn annen software noe som for han virket.

I was having the same issue and eventually just unlocked the bootloader and loaded a newer radio. (Im using the 21 one i believe) and the issue completely went away and i get much much better reception. And it's stable.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg byttet Rom til Cyanogenmod 10.1 Nightly, men den trekker så vanvittig mye strøm. Mobilen var fulladet i dag tidlig, og med moderat/normal bruk var den nede i 30% allerede 20.00 i kveld. Det er dessverre høyst unormalt for min mobil og mitt forbruk, tror jeg hadde hatt den rundt 40-50% med original versjon...Noen med samme problem?

Nå er ikke jeg noe xpert på Cyanogenmod men du har valgt en rom som er mest 'ustabil', du skulle heller valgt stable build.

Kjører du enda på denne eller kjører du annen rom ?

Nightly build – Generated every 24 hours, the nightlies versions are experimental and new features are being added, modified, and tweaked. Nightlies are recommended only for true risk-takers who want the most bleeding-edge release and are willing to accept problems.
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noe xpert på Cyanogenmod men du har valgt en rom som er mest 'ustabil', du skulle heller valgt stable build.

Kjører du enda på denne eller kjører du annen rom ?

Jeg har byttet til den stabile CM 10.1 med android 4.1.2, mener jeg. Batteritiden er normal igjen nå og det meste fungerer slik det skal.

(Har byttet konto, derfor ikke HeartOfFart lenger)

Lenke til kommentar

Jeg har byttet til den stabile CM 10.1 med android 4.1.2, mener jeg. Batteritiden er normal igjen nå og det meste fungerer slik det skal.

(Har byttet konto, derfor ikke HeartOfFart lenger)

Hva mener du med at det meste fungerer slik det skal ?

Hadde du noen problemer med telefonen som feks dårlig dekning, mobildata problem før du la inn ny rom ?

Isåfall, ble det bedre med ny rom ?

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

Hva mener du med at det meste fungerer slik det skal ?

Hadde du noen problemer med telefonen som feks dårlig dekning, mobildata problem før du la inn ny rom ?

Isåfall, ble det bedre med ny rom ?

Det meste i den forstand at alt som skal fungere, fungerer, men den har noen småkræsjer innimellom, men det er sånne jeg bare får en liten feilmelding på, og så går det over. Jeg får dog ikke oppdatert telefonens Google Apps gjennom rom'n, vet ikke grunnen, men heller ikke et "must" å få oppdatert disse.

Hadde ingen problemer før jeg rootet fra orginal Sense, annet enn jeg opplevde mobilen som treg etter oppdatering til android 4.1. Jeg har prøvd en del forskjellige roms også, hvor det var blandet av hva som fungerte eller ikke, men den CM 10.1 fungerer bra.

Lenke til kommentar
Samsung Galaxy S, SII og HTC One får ikke sende SMS eller ringe som følge av en oppgradering i Telenors mobilnett.

Er dette grunnen til at min Htc ikke virker på 3G nettet ?

ABC - Nyheter

Har telefonen din oppført seg rart de siste ukene? Og har du en Samsung Galaxy S, SII eller en HTC One? Da er det ikke smarttelefonen din det er noe galt med.

– Er dette et problem i hele landet?

– Ja, det gjelder for hele landet. Det gjelder i hovedsak 3G-båndet.

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

Nå ser det ut som om at jeg har bomma kraftig på hvilken rom jeg bruker. Brukte CM 10.1 kun en kort periode, men hoppet raskt over til Avatar Rom basert på CM 10.1

http://www.needrom.com/mobile/htc-one-s-3/

Det er den som får noen feilkræsj innimellom, inkludert et par omstarter her og der, men likevel er det en meget stabil rom.

(Jeg har fjernet alle themes, slik at jeg kjører en ren android JB 4.1.2)

Hehe for en idiot.

Skal bli spennende å se om min telefon blir en 'telefon' igjen på onsdag.

Leste det der, var imponerende lite informasjon av Telenor.

Lenke til kommentar

Helsikkes Telenor, det begynnte den 5 april hos meg så det er nok dette som er problemet ja og nå har jeg bestillt meg en Galaxy SIII også, jaja får selge min One S om den blir bra igjen da.

Hehe jeg hadde avtalt å bytte min inn i en Xperia.

Jeg bruker min på 3G nettet nå og det har tilnå virket i hele 2 timer, kan både surfe&sjekke mail :new_woot: - får håpe det varer og ikke bare er midlertidlig.

Ser ut til at Telenor allerede har fått rullet ut fix for denne feilen.

Lenke til kommentar

Hehe jeg hadde avtalt å bytte min inn i en Xperia.

Jeg bruker min på 3G nettet nå og det har tilnå virket i hele 2 timer, kan både surfe&sjekke mail :new_woot: - får håpe det varer og ikke bare er midlertidlig.

Ser ut til at Telenor allerede har fått rullet ut fix for denne feilen.

Jepp, fungerer fint her også :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvilken CID har dere på deres? Jeg har HTC__001

Jeg forsøker å gjøre min One S til stock... har installert en RUU RUU_Ville_U_ICS_40_S_HTC_Europe_2.31.401.5_Radio_1.06es.50.02.31_10.09a.50.04L_release_275655_signed.exe

Men jeg får opp engelsk, spansk, frnsk, italiensk, polsk etc... ikke norsk :/

Endret av BIG1
Lenke til kommentar

Hvilken CID har dere på deres? Jeg har HTC__001

Jeg forsøker å gjøre min One S til stock... har installert en RUU RUU_Ville_U_ICS_40_S_HTC_Europe_2.31.401.5_Radio_1.06es.50.02.31_10.09a.50.04L_release_275655_signed.exe

Men jeg får opp engelsk, spansk, frnsk, italiensk, polsk etc... ikke norsk :/

Fant det ut, forandret til HTC__H10.

Hvilken programvare har dere?

Jeg har:

Android: 4.0.4

Sense: 4.1

Programvarenummer: 2.31.401.5

HTC SDK: 4.23

HTC Utvidelse: htcextension_403_1_ga_20

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...