Robbern Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ikke hatt noe problemer med nettet på lenge, men nå etter at jeg lastet ned siste Android-versjonen foriige dagen får jeg nettverksfeil hver gang jeg går inn på nettet via Wi-Fi. Prøvd flere nett. Mobildata fungerer helt fint. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Tanja71 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ikke hatt noe problemer med nettet på lenge, men nå etter at jeg lastet ned siste Android-versjonen foriige dagen får jeg nettverksfeil hver gang jeg går inn på nettet via Wi-Fi. Prøvd flere nett. Mobildata fungerer helt fint. Andre som har opplevd dette? Samme problem her! Skjedde etter automatiske oppdateringer sist helg. Har vært i kontakt med HTC support idag i flere timer uten å få løsning. Får ikke lastet ned HTC sync manager til pc for å ta back up av telefonen heller, bare feilmeldinger som HTC ikke klarer å løse. Forslaget deres var å ta back up først, og så gå tilbake til fabrikk innstillinger. Jeg måtte legge på til HTC support da jeg ikke hadde tid til å sitte lenger på jobb. Ble bedt om å ringe opp igjen imorgen... Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Ganske billig HTC One S hos Telenors nettbutikk nå. Kr. 1987,- + frakt: https://nettbutikk.t...inding=22680756 Koss PortaPro headset og en liten høyttaler følger også gratis med. Endret 10. januar 2013 av Ruben1987 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noen flere som har problemer med hodetelefon etter den nye oppgraderingen? Hos meg slår den seg av, hopper over sanger osv. Lever sitt eget liv.. Slik var den ikke før. sliter ennå med dette Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ganske billig HTC One S hos Telenors nettbutikk nå. Kr. 1987,- + frakt: https://nettbutikk.t...inding=22680756 Koss PortaPro headset og en liten høyttaler følger også gratis med. Er ikke så ille pris på komplett heller. 2600kr, dog ikke på lager. Det er jo i tillegg uten abbonement, om jeg ikke tar feil. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745786 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Noen som vet hvordan man kan nedgradere fra JB til ICS? Jeg må nemlig montere telefonen som en disk og det går ikke med JB. Finner den heller ikke på http://www.htcdev.com/devcenter/downloads .. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Samme problem her! Skjedde etter automatiske oppdateringer sist helg. Har vært i kontakt med HTC support idag i flere timer uten å få løsning. Får ikke lastet ned HTC sync manager til pc for å ta back up av telefonen heller, bare feilmeldinger som HTC ikke klarer å løse. Forslaget deres var å ta back up først, og så gå tilbake til fabrikk innstillinger. Jeg måtte legge på til HTC support da jeg ikke hadde tid til å sitte lenger på jobb. Ble bedt om å ringe opp igjen imorgen... Har også hatt problemer med wi-fi etter oppdateringen. Av og til står telefonen og knoter med autentisering og kommer ikke videre. Må gjerne slette tilknytningspunktet og så legge det til igjen. At telefonen nå ikke vises som harddisk på datamaskinen når jeg kobler den til med usb-kabel, gjør ikke telefonen mer brukervennlig. Før kunne man velge dette alternativet fra nedtrekksmenyen. Det blir mer styr når jeg skal synke bilder og musikk mot iPhoto og iTunes på MacBook-en min. Jelly Bean er blitt mer Mr Bean på denne telefonen Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Lurer på om man kan installere denne for å gå tilbake. Android 4.0 Carrier: HTC Region: EU http://dl4.htc.com/RomCode/Source_and_Binaries/ville-ics-crc-3.0.8-dcba118.zip Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 sliter ennå med dette ..... Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hva skjer med at butikker dumper prisene og slutter å selge telefonen? Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Hva skjer med at butikker dumper prisene og slutter å selge telefonen? Det er nok så enkelt som at telefonen nærmer seg et år og arvtageren forhåpentligvis blir lansert på mwc i Barcelona slutten av februar. Sett den helt nede til 2000 og det er nok en knall tlf for den prisen. (har den ikke selv men er en aktuell kandidat, det avhenger av hva som blir lansert neste mnd) Endret 27. januar 2013 av Aldursil Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg er i hvert fall veldig spent på hvordan HTCs nye generasjon blir! I mine øyne er det bare HTC som leverer en god nok brukeropplevelse, touchwiz til Samsung blir for tregt for min smak, så dette blir bra. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Skifter ut denne ASAP med HTC M7 :-) Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 For de som er interessert er S-OFF nå tilgjengelig for One S (Hvis du ikke vet hva det er, er du nok ikke interessert ) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2155135 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hmm, hva er det? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hmm, hva er det? Les mer her Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hadebra One S! Heeeiiii nye HTC One! Lenke til kommentar
Habahaba54651 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Skifter ut denne ASAP med HTC M7 :-) Har du fortsatt de samme tankene etter å ha sett mobilen? Er det noen inne her som har rooter sin Htc One S? I så fall, hvilken ROM bruker dere? (På jakt etter en ny) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Har du fortsatt de samme tankene etter å ha sett mobilen? Er det noen inne her som har rooter sin Htc One S? I så fall, hvilken ROM bruker dere? (På jakt etter en ny) CyanogenMOD 10.1 anbefales Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Har du fortsatt de samme tankene etter å ha sett mobilen? Er det noen inne her som har rooter sin Htc One S? I så fall, hvilken ROM bruker dere? (På jakt etter en ny) HTC one er uaktuell uten multitasking knapp. Jeg bruker vanligvis CM, men akkurat nå bruker jeg Viper siden jeg trenger radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå