Gå til innhold

HTC One S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes telefonen var ganske treg rett etter oppdateringen, men den har blitt kjappere nå. Merker ikke store forskjeller i hastigheten ellers, bortsett fra i den medfølgende nettleseren, som er raskere og "smoothere" enn før.

Merker også at batteritiden har blitt litt bedre. Har nå holdt i 3 dager og 16 timer med relativt lite bruk, men med WiFI på hele tiden.

Eneste negative med oppdateringen som jeg har oppdaget så langt er at teksten i meldingene har blitt større, selv om man velger liten skrift. Det nye tastaturet er også litt uvant, men bra at de har fjernet pilene.

Lenke til kommentar

Jeg ser på amazon.co.uk at enkelte klager over dårlig mobildekning med HTC One S (gjelder også HTC one V.) Noen her som har lignende erfaring?

Har hatt min i noen måneder nå, uten å oppleve noen problemer med dekningen. Mener å huske det er en temmelig vanlig klage på så godt som alle smartphones. Husker jeg leste om en som til slutt gikk tilbake til sin gamle dumbphone, fordi i hans hus funka ingen av de han hadde prøvd. Tror det var 3 forskjellige.

Lenke til kommentar

Jeg ser på amazon.co.uk at enkelte klager over dårlig mobildekning med HTC One S (gjelder også HTC one V.) Noen her som har lignende erfaring?

Jeg har ofte dårlig dekning der hvor for eks. broren min med en gammel samsung galaxy spica har god dekning, og jeg mister all dekning hvis jeg sitter med armene i kors og mobilen i den hånden som er gjemt. Det kommer sikkert av at jeg blokkerer signalet med hånda mi, men har aldri hatt sånne problemer før.

Lenke til kommentar

De fleste smartmobiler har dårligere dekning enn de telefonene som var før grunnet all elektronikken som er inni dem som lager forstyrrelser.

Aha, det var jeg ikke klar over. Dårlige greier ihvertfall. Litt dårlig fokusering på dette problemet i artiklene(og testene) hos amobil.no synes jeg, men mulig jeg har oversett det...

Lenke til kommentar

Aha, det var jeg ikke klar over. Dårlige greier ihvertfall. Litt dårlig fokusering på dette problemet i artiklene(og testene) hos amobil.no synes jeg, men mulig jeg har oversett det...

Det er nok muligens pga de fleste smartmobilene er like bra/dårlig på dekning og det er jo ingen som gidder å sammenligne smarte mot dumme mobiler, men vi har noen dumme mobiler her i huset som backup om de smarte skulle ryke og det er mye bedre dekning på de.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har bestilt one s, men er litt usikker på lagringsplassen til apper, Er det sånn at minnekortet er oppdelt så jeg får bare 2,5 gb til det? er det sånn omtrent ingenting eller er det en del Er det sånn at visst alle appene hadde vert 10mb så hadde jeg hatt plass til 250? (ok, det var litt mye?) Jeg skjønner meg i hvert fall ikke på gigabyte.. så hvor mange får jeg sånn ca plass til, evt hva har dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...