k1mzor Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har fått jellybean på sine S? En kollega fikk jellybean på sin X i går.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har fått jellybean på sine S? En kollega fikk jellybean på sin X i går.. Som sagt, det har ikke kommet noen offisiell oppdatering enda, men det siste HTC har gitt lyd om er at det kommer innen jul Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har fått jellybean på sine S? En kollega fikk jellybean på sin X i går.. X er flaggskipet til Htc så det er klart at det kommer til de først Lenke til kommentar
heikis Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tenkte å kjøpe en sånn. Noen som vet om de har fiksa flassinga på den svarte versjonen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Tenkte å kjøpe en sånn. Noen som vet om de har fiksa flassinga på den svarte versjonen? Det skal være fikset for lenge Siden ja. Vil likevel anbefale deg å vurdere Nexus 4. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det skal være fikset for lenge Siden ja. Vil likevel anbefale deg å vurdere Nexus 4. Flott svar i One S- tråden.. eh... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Flott svar i One S- tråden.. eh... Jeg synes det er relevant jeg. For min del er Nexus 4 nå den eneste telefonen jeg anser som et bedre alternativ der ute enn One S. Selv om One S nå har blitt ganske så billig, så er fortsatt Nexus 4 relativt billig den også, så jeg følte det var verdt å nevne. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg synes det er relevant jeg. For min del er Nexus 4 nå den eneste telefonen jeg anser som et bedre alternativ der ute enn One S. Selv om One S nå har blitt ganske så billig, så er fortsatt Nexus 4 relativt billig den også, så jeg følte det var verdt å nevne. relevant svar på et spørsmål som ikke ble stilt.. Endret 20. desember 2012 av hojohansen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 relevant svar på et spørsmål som ikke ble stilt.. Jeg svarte nå på spørsmålet han stilte også ; Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Som sagt, det har ikke kommet noen offisiell oppdatering enda, men det siste HTC har gitt lyd om er at det kommer innen jul HTC Norge I dag er vår siste dag før jul, og vi ønsker å feire det ved å rulle ut Jelly Bean & Sense 4+ til HTC One S. Vi vil ikke være aktive på Facebook igjen før den 2. januar. Hvis du trenger å komme i kontakt med oss kan du kontakte vår kundeservice. Ha en gledelig Jul! Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 HTC Norge Fortsatt ingenting her... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Fortsatt ingenting her... Begynner nå for alvor å lure på om HTC har en heller romslig tolkning av jula, med hensyn til faktiske datoer. De fleste forholder seg ifølge kalenderen til 25. og 26. desember, samt 24. i de landene man også feirer julaften, som her i Norge. På den annen side regner jeg jo ikke med at kristendommen er "default" religion i Taiwan (HTCs hjemland), så det kan jo være at de kjører business as usual, selv om det for oss er jul. Regner med at det kommer tilbakemeldinger på forumet når folk begynner å få oppdateringene Endret 21. desember 2012 av CellularDude Lenke til kommentar
G:T:I Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 ENDELIG JB på ONE S !!! Har sjekka siden i dag tidlig,så kom den inn for 30 min Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 ENDELIG JB på ONE S !!! Har sjekka siden i dag tidlig,så kom den inn for 30 min Konge! Takk for opplysningen! Så blir det jul for oss One S-eiere også! Sjekket nettopp på telefonen min, og der lå det oppdatering, gitt! Ha en riktig fin jul! Lenke til kommentar
G:T:I Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Virker fårsvidt ok så langt men sliter med å komme inn på det trådløse nettverket her hjemme.Kjører mac filtering på routernen og får ikke koblet meg opp.Noen tips? frykter at jeg må over på wps/wpa kryptering. Får beksjed at jeg er koblet opp til router men ikke tilgang netttet. Ellers så spiser Jelly Bean mye av ram,ligger på ca 800 mb av 1 gb. Et par nye ikoner er det også,ser google Chrome er instalert.Så kom det samtidig en ny strømstyring for å spare batteri. Go jul btw Endret 24. desember 2012 av G:T:I Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Virker fårsvidt ok så langt men sliter med å komme inn på det trådløse nettverket her hjemme.Kjører mac filtering på routernen og får ikke koblet meg opp.Noen tips? frykter at jeg må over på wps/wpa kryptering. Får beksjed at jeg er koblet opp til router men ikke tilgang netttet. Ellers så spiser Jelly Bean mye av ram,ligger på ca 800 mb av 1 gb. Et par nye ikoner er det også,ser google Chrome er instalert.Så kom det samtidig en ny strømstyring for å spare batteri. Go jul btw Sleit en del med wi-fi sjøl den siste tiden før jeg oppdaterte til JB. Kjøpte ny ruter for noen uker siden, og det taklet visst ikke telefonen. Sleit med å holde forbindelsen, og prøvde å koble seg på i ett sett. Håper det er blitt bedre nå. Har kun brukt telefonen en times tid etter oppdateringen, men det har funket hittil. Bruker wps/wpa, og har gjort det hele tiden. God jul til deg og alle andre på forumet! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ser det ligger klart hos meg også, hva gjør dere for å ta backup av kontaktlisten? Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ser det ligger klart hos meg også, hva gjør dere for å ta backup av kontaktlisten? Google er din venn, bruker Jeg å si. Har alle kontakter i gmail og syncer via denne. man kan sortere/filtrere i gmail hvis man ikke ønsker alle kontaktene man har, men dette må gjøres manuelt. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ser det ligger klart hos meg også, hva gjør dere for å ta backup av kontaktlisten? Ingenting ble slettet under oppdatering. Telefonen ble mer smood, min nye favorittnettleser er Google chrome:) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ingenting ble slettet under oppdatering. Telefonen ble mer smood, min nye favorittnettleser er Google chrome:) Flott, ja Chrome har jeg brukt både på mobilen og pc en stund og er kjempefornøyd := Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå