FenrisC0de Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Har en kompis med HTC One S som opplever at youtube applikasjonen kræsjer mens han ser på film(skjedde vist nok 3 ganger på rad istad). Litt usikker på om han mente at telefonen hang seg og rebootet, eller om han snakket om applikasjonen da (setter pengene på sistnevnte). Noe som har vært borti noe lignende og eventuelt har en løsning på problemet? En noe vag problembeskrivelse... ville prøvd å slette cache og data fra YouTube-appen Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hehe, klar over det, skal prøve og snakke litt mer med han idag. Allerede bedt han teste det, funket visstnok ikke Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Venter spent på JB til htc jeg nå, den skal vel snart dukke opp? hmm.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Venter spent på JB til htc jeg nå, den skal vel snart dukke opp? hmm.. Skal komme i slutten av måneden... akkurat samtidig med at Google slipper 4.2 og de av oss som har befridd One S'en vår kommer seg på den Lenke til kommentar
W Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 @Mokobeissi The updates have just begun to roll out for the One S. You should be receiving it shortly. Kan være vi får JB iløpet av dagen da. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det er jo lov å håpe.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Yes! da var JB installert Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ting tar tid.... Lenke til kommentar
Ryv Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ubrukelig lang tid... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Ubrukelig lang tid... CM10.. *friste *friste*.. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Merker at mobilen har blitt en del tregere i det siste, finnes det noe "diskclean" til mobilen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Merker at mobilen har blitt en del tregere i det siste, finnes det noe "diskclean" til mobilen? Diskfragmentering er ikke noe som er et problem på telefoner da de bruker flashminne. Er telefonen din blitt "treg" skyldes nok dette applikasjoner og tilhørende tjenester. Ta en opprydding av installerte applikasjoner og fjern de du ikke bruker. Og, jeg vet jeg burde tie stille, men med Sense ombord kan man nesten ikke forvente noe annet enn tregheter. Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg får plutselig ikke ladet telefonen min! Har prøvd flere ladere. Både usb og kontakt. Ingenting skjer.. Prøvde også å skru mobilen av og på, men igjen uten resultater. Noen som har vært borti dette eller har noen tips om hvordan jeg kan unngå å sende den inn på rep..? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det høres ut som at den bør sendes til et verksted. Lenke til kommentar
Robbern Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ordna seg Holdt ikke å skru av og på, men ved å resette med "volum ned-knappen" og av-knappen var alt bra igjen.. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 tilbud på spaceworld..virke bra 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) tilbud på spaceworld..virke bra Nice! Har brukt uendelig med timer de siste ukene på å sette meg inn i smartphone verdenen, på jakt etter hvilken som blir min første. Og HTC One S har lenge vært på topp 3 listen. Med dette tilbudet er det ingen tvil. Får bare krysse fingrene i forhold til deksel chipping og home screen problemet Edit: Og takk til Untouchab1e for mye bra info i denne tråden. Tror ikke valget hadde vært så soleklart uten. Endret 23. november 2012 av Venerable Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nice! Har brukt uendelig med timer de siste ukene på å sette meg inn i smartphone verdenen, på jakt etter hvilken som blir min første. Og HTC One S har lenge vært på topp 3 listen. Med dette tilbudet er det ingen tvil. Får bare krysse fingrene i forhold til deksel chipping og home screen problemet Ja jeg synes prisen virker knall, blir min første htc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå