FenrisC0de Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) HTC One S Spesifikasjoner Design, skjerm og menyer Form: Trykkskjerm og fulltastatur Størrelse: 13,1 x 6,5 x 0,78 cm Vekt: 119,5 gram Skjerm: Super AMOLED, 4,3 tommer, 540 x 960 piksler, kapasitiv, ripesikker Snarveistaster: Volum opp og ned, hjem, tilbake, applikasjonsveksler, av/på/skjermlås. Inn-/utganger: Micro-USB, 3,5 mm minijack, TV-ut (MHL A/V) Minnekortplass: Nei Menysystem: Android OS 4.0 med Sense 4.0 Pris: Fra ca 4500 kroner Teknologi og funksjoner: Mobilnett: GSM 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 850/900/1900/2100 MHz Internetthastighet: UMTS (3G), HSDPA 21 Mbit, HSUPA 5,76 Mbps, GPRS / EDGE Trådløs overføring: Bluetooth 4.0 + A2DP + EDR Henting av e-post: POP3, IMAP4, Exchange, Gmail Maskinvare: Krait, 2 kjerner @ 1,5 GHz,Qualcomm MSM8260A Snapdragon, Adreno 225, 1 GB RAM Lagringsplass: 16 GB Minnekort: Nei Nettleser: WebKit E-postleser: HTML-støtte direkte, POP3, IMAP4, SMTP, Exchange Nyttefunksjoner: Stoppeklokke, Verdensur, Energisparing, Office-støtte, nettleser, Talenotater, Google Maps, bilpanel, lykt, PDF-visning, Locations, offline-navigasjon. Synkronisering: Exchange Activesync, Google, Facebook, Aksjer, Dropbox, Evernote, Flickr, HTC-konto, Skydrive og værvarsel Multimedia: Mediefunksjoner:Tilfeldig avspilling, gjentagelse, equalizer, lydeffekter, spillelister, Beats lydforbedring. Medieformater:MP3, eAAC+, WAV, MP4, H.264, H.263, Divx, Xvid, Mpeg4 FM-Radio: Ja, RDS Trådløs stereo (A2DP): Ja Medieutganger: Micro-USB med MHL A/V, 3,5 mm minijack Spill og underholdning: YouTube, Internettradio, film- og TV-tjenesten Watch. Kameraoppløsning: 8 megapiksler, bakbelyst brikke Autofokus:Ja Zoom:Ja, digital Blits eller fotolys:Ja, LED-lampe Videopptak: HD (1080p) Annet: Ansiktsgjenkjenning,selvutløser, bevegelsestabilisator, autofokus, bilde under filming Nyttig Lesing Unlock og Rooting Kamera: iPhone 4S vs One S Pass opp for defekte skall! (Oppdager du feilen innen 7 dager behandles det som en DOA sak og du får en ny telefon på stedet) Anbefalte ROMs CyanogenMOD 9 (Nightlies) Endret 1. juli 2012 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Er det ingen som er interresert i denne? Hvis jeg skulle kjøpt idag hadde jeg nok gått for denne, siden den er litt mindre og samtidig er blant de aller kraftigste på markedet Lenke til kommentar
btz Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Skal kjøpe den i morgen One X blir rett og slett for stor, og regner med S3 blir samme size. Litt urolig for problemene med coatingen på den svarte modellen, men ser ut som htc bytter telefoner rimlig kjapt om man får en med feilen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Sett på one s og one x? De er så og si like stor. S3 blir størrelse med one s Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kjøpte meg One S i dag. Vet noen hvordan en lager mapper på denne? På Desire så kunne jeg bare holde fingeren inne, så kunne jeg opprette en ny mappe, men det får jeg ikke til på denne. Ellers så virker det ut som dette er en meget god mobil. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 På hjemmeskjermen? Trekk et ikon over et annet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg valgte denne fremfor One X pga størrelse og at det er bedre batteritid på One S, i forhold til min gammle Desire Hd så er det myyye mer batteritid på One S 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Sol ute og jeg sitter å surfer på "One S" uten problemer, første mobil jeg har hatt som har fikset sollyset så bra. Det eneste jeg savner er minnekort, jeg synes gb'ne forsvinner fort, har 9,8gb igjen, og jeg synes jeg ikke har lastet ned noe... Er det noen programmer som tar veldig stor plass, og som en bør "passe seg for" ? Ellers synes jeg dette er en utrolig god mobil. Jeg ser også etter taske som jeg kan ha på buksebeltet, samt filt til å ha på skjermen, hvem selger slik ? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Min har hengt seg flere ganger og tar en kjapp restart, skjer ofte med nettleser. Går jeg inn på vg.no, legger ned nettleseren og åpner den igjen så lukker nettleseren seg. Sletter jeg en små meldingstråd så kommer det opp BREAK BREAK og masse tall og bokstaver. Skjermen glimrer Virker som om os'et er i betaversjon. Endret 29. april 2012 av BIG1 Lenke til kommentar
twb Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg ser også etter taske som jeg kan ha på buksebeltet, samt filt til å ha på skjermen, hvem selger slik ? Vesker og futteraler til HTC One S: http://www.mytrendyp...-s-199265s.html Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hva er SAR-verdien på HTC One S ? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Flash plater 2.2 har den kommet ennå? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Får ikke til å motta email, det ser ut som om den opdaterer men det tar bare ett brøkdel av ett sekund for så å få opp beskjed om at det ikke er email, selv om det er mail på serveren. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Får ikke til å motta email, det ser ut som om den opdaterer men det tar bare ett brøkdel av ett sekund for så å få opp beskjed om at det ikke er email, selv om det er mail på serveren. Mail eller Gmail? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Får ikke til å motta email, det ser ut som om den opdaterer men det tar bare ett brøkdel av ett sekund for så å få opp beskjed om at det ikke er email, selv om det er mail på serveren. Mail eller Gmail? mail, nå har jeg også ett annet problem, den vil ikke koble seg på det mobile nettverket, står bare at den slår seg på, men det skjer ikke noe mer. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det mobile nettverket var visst Telenor sin feil, mailen fikk jeg til med å slette å installere den ene kontoen på nytt (Pop3 konto) Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Da blir min sendt på service Annen bugfeil: Hopper mellom 3G og et annet nett hele tiden. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Da blir min sendt på service Annen bugfeil: Hopper mellom 3G og et annet nett hele tiden. Dette problemet har jeg også, men jeg mistenker at det er en software-feil.. Skal flashe 1.70.666.1RUU nå og se om det hjelper Lenke til kommentar
W Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Annen bugfeil: Hopper mellom 3G og et annet nett hele tiden. Mener du at den skifter mellom 3G og H i statusbaren hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå