Jan Erik Engan Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ice Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ny redigert..og da oppskarpet der det ikke var fokus..noe mer å hente ut av dette finner ikke jeg;) Tidligere versjon: http://www.digit.no/bilde/iceart/1005705/ Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det her er helt etter min smak! En blid morsom liten kar. En turner på svingstang, eller.. Han smiler til oss, det er det viktigste. Har god nytte av å se på ¨tilbakemeldingen på forrige versjon Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Det her er helt etter min smak! En blid morsom liten kar. En turner på svingstang, eller..Han smiler til oss, det er det viktigste. Har god nytte av å se på ¨tilbakemeldingen på forrige versjon Takker så mye;) Beklager jeg ikke kommentere så mye for tiden,men har hatt noen oppdrag og bilder må leveres;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Synest V2 på tidligere bilde sto på egne bein,og fler greiner bare hevet bilde.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Synest V2 på tidligere bilde sto på egne bein,og fler greiner bare hevet bilde.. Men den var sååå uskarp igjen? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Synest V2 på tidligere bilde sto på egne bein,og fler greiner bare hevet bilde.. Men den var sååå uskarp igjen? Muligens det,men treng det nødvendigvis vere det beste?men det er hva øye smitt synest om det uten noe videre tekninke dypdgående analyse,for meg ble V2 det beste,det blir vel og som ordtaket noen liker datteren og noen moren. Samtidigt synest eg ikke alt trenger blåses opp i store bilder,bildene her ville for meg stått godt i noen variasjoner til en mindre serie å hengt opp etterhverandre Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Synest V2 på tidligere bilde sto på egne bein,og fler greiner bare hevet bilde.. Men den var sååå uskarp igjen? Muligens det,men treng det nødvendigvis vere det beste?men det er hva øye smitt synest om det uten noe videre tekninke dypdgående analyse,for meg ble V2 det beste,det blir vel og som ordtaket noen liker datteren og noen moren. Samtidigt synest eg ikke alt trenger blåses opp i store bilder,bildene her ville for meg stått godt i noen variasjoner til en mindre serie å hengt opp etterhverandre Sant så sant;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg