sinder18 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er flyttet til en ny leilighet og var ikke noe tv boks med kanaler som var med i leigen så må få meg en boks med kanaler, har dere noen tips om en bra og ikke allt for dyr boks? Fekk telefon fra en telefon selger og dem skulle ha 2500 kr for bare boksen og så 449 kr i måneden og synnes det er litt dyrt. Har hatt Riks tv før med 40 kanaler men er jo bare dritt som blir spillt der. så skulle trengt noe med litt flere film kanaler en som er på Riks Tv. Lenke til kommentar
Margul Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Har du kabeltv? Isåfall kan du jo ta kontakt med canal digital. Endret 22. april 2012 av Smoothie:) Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Har du kabeltv? Isåfall kan du jo ta kontakt med canal digital. Det er en antenne utenfor med ledning så går helt til tven ja, Men trenger en boks. er det en sånn du tenker på? Sånn her som er utenfor http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00504/UHFantenne_504373a.jpg Endret 22. april 2012 av sinder18 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Tuner du trenger ja, såvidt jeg vet er vel det RiksTV som kun kan fåes inn med antenne idag. Med mindre du bor sånn at du får inn parabol kan du jo skaffe Viasat/Canal Digital ol. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Tuner du trenger ja, såvidt jeg vet er vel det RiksTV som kun kan fåes inn med antenne idag. Med mindre du bor sånn at du får inn parabol kan du jo skaffe Viasat/Canal Digital ol. Mulig og få flere kanaler med Rikstv en dem som allerede er der? De spiller jo bare de samme filmene om og om igjen 4 ganger i året. Lenke til kommentar
Margul Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du kan få Canal+ med RiksTV. Detr er det nok filmer, vil jeg tro Bare å ta en telefon til dem det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå