AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Da jeg våknet på morgonen idag hade jeg et akutt behov av å gå på dass. Sprutlakkerte doen med brun, tynn og illeluktende sørpe. Slik har det pågått resten av dagen også, men jeg føler meg ikke uvel. Eneste som plager meg er denne sørpa som jeg pisser ut av ræva. Er ikke syk (ikke som jeg vet), har ikke spist eller drukket noe utenom det vanlige og har heller ikke gjort noe unormalt. Hva skyldes plutselig diare? Kan det være tegn på en eller annen skjult sykdom? Har hatt det noen ganger før også. Anonym poster: afe2a368e72f0d3356d03fda80ce9f76 3 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvordan var det med alkoholinntaket ditt i går? Er du testet for intoleranser, som kan manifestere seg nå ved at du har hatt høyere inntak av gluten eller laktose enn normalt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Normal reaksjon fra kroppen hvis den f.eks ønsker å kvitte seg med noe som er i mage/tarm-kanalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå