Christian90z Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei, jeg er en 22 år gammel gutt og jeg sliter veldig med ensomhet. Har de siste 3-4 årene slitt veldig med forskjellige sykdommer, jeg har idag kontroll på det meste foruten om problemer med prostataen min. De fleste gangene jeg tisser føles det som om jeg tisser ut syre, og å få utløsning har blitt som å leke russisk rulett. Ca. 1 av 3 ganger etter utløsning får jeg enorme smerter i urinrøret og et par ganger har det blitt så ille at jeg måttet dra på sykehus og få morfin da smertestillende som jeg får utskrevet av legen ikke har tatt smertene. Jeg sliter også med smerter i testiklene om det går for lang tid (2-3 dager) uten at jeg får utløsning så det har endt opp med å bli en vond sirkel. Legene har sagt at det er noen form for kronisk prostatitt og at det ikke er mye å gjøre. Til tider er det faktisk bedre og smertene er mindre men jeg opplever bestandig noen form for smerte hver dag. Det å leve med så mye smerter har gjort meg tilbaketrukken og sjenert. Jeg er forsatt jomfru, og har ikke en gang kysset en jente på mine 22 år. Hver kveld når jeg skal legge meg kjenner jeg meg ensom og ønsker nærkontakt med noen. Jeg har vurdert noen ganger å ta noen smertestillende (for å unngå smertene etter utløsning) og skaffe meg en prostituert slik at jeg i det minste kan få oppleve kroppskontakt. Det hjelper heller ikke på selvtilitten at jeg ikke er så veldig godt utstyrt, 13 cm erigert, og har trang forhud. Tankene klarer ikke å la være å vandre til hvordan jeg skal kunne leve et normalt liv. Tanken om selvmord har også streifet meg flere ganger, rett og slett for å gjøre slutt på smertene og ensomheten. Jeg ønsker meg så veldig en kjæreste å dele livet mitt med, men samtidig vil jeg ikke være en byrde for et annet menneske. Jeg var utrolig forelsket i en venninne men jeg elsket henne så høyt at jeg aldri klarte å si noe til henne fordi hun ikke fortjente å måtte leve med meg. Hun var det beste som hadde skjedd meg, men nå har hun flyttet og det er bare ikke det samme når vi prater over nett lenger. Det kjennes som om jeg holder på å bli gal, på den ene siden ønsker jeg kontakt med en person som kan elske meg, men det ville vært urettferdig overfor den andre personen å måtte leve med mine problemer. Livet føles rett og slett ikke lengre verdt å leve. Hva bør jeg gjøre? Skaffe meg en prostituert slik at jeg for en liten stund får føle kroppskontakt og glemme ensomheten et øyeblikk? Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hvorfor så lav selvtillit i forhold til jenter? Du virker da som en mann med både god selvinnsikt og intelligens av måten du skriver på, som er noe ikke alle har i like stor grad for tiden, og det er da viktigere enn lengden på utstyret når man er ute etter et langvarig forhold. Det vil alltid finnes mannfolk med både lengre og kortere stake enn oss alle, men de fleste har uansett klart å videreføre genene sine med en eller annen kvinne opp gjennom tiden. Spør du meg så betyr det at det alltid vil finnes en kvinne for de fleste mannfolk, lang kuk eller ikke Når det gjelder smertene dine og hvordan evt. du og en framtidig kjæreste kunne løst det, så vet jeg ikke. En ting jeg i hvert fall er sikker på er at det finnes damer med all mulig slags personligheter der ute, og i hvert fall noen av dem vil helt sikkert kunne vise forståelse for problemet ditt. Alle har problemer på en eller annen måte. Kvinner også. Et forhold handler om hvordan man løser dem sammen. Ikke glem at du ikke nødvendigvis må ha sex med ei jente du møter bestandig. Man kan ha det like koselig ved å slenge seg nedpå sofaen og kysse litt i stedet. Jeg synes det virker som det med at du føler at sex kan bli for vanskelig av og til har lagt litt ekstra press på deg når du har truffet jenter du liker. 5 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Du må i hvert fall innse at det ikke er urettferdig overfor en eventuell kjæreste. Velger noen å være sammen med deg, har de nettopp gjort det; valgt det. Endret 23. april 2012 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Sålenge du er istand til å ha samleie går jo forsåvidt ikke smertene utover noen andre enn deg selv. Vil ikke anbefale deg å kjøpe en prostituert, tror ikke du føler deg mindre ensom om du gjør det, blir sikkert bare kleint, dra heller på byen eller en fest og finn deg ei skikkelig tøs. Det finnes mange av de som ligger rundt med hva som helst, om du da ikke er så kravstor... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Angående det med trang forhud; har du vurdert å få deg selv delvis eller helt omskjært? Det kan lette litt på trykket og kan kanskje gjøre onanering og slikt noe hyggeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg