Flyvis Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kuler'n Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Et flott portrett! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Nydelig! Den er jo vakker! Flott foku, svinkel og lys - ville kanskje i etterbehandlingen ha dempa lyset litt på steinen til venstre. En liten prikk over i-en hadde dessuten vært å få med hele halen, men den går uansett nesten i ett med bakgrunnen så det spiller ikke så stor rolle som det ellers kunne gjort. Ellers synes jeg bildet og dyret kommer enda mer til sin rett mot sort bakgrunn. Endret 23. april 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Flyvis Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Nydelig! Den er jo vakker! Flott foku, svinkel og lys - ville kanskje i etterbehandlingen ha dempa lyset litt på steinen til venstre. En liten prikk over i-en hadde dessuten vært å få med hele halen, men den går uansett nesten i ett med bakgrunnen så det spiller ikke så stor rolle som det ellers kunne gjort. Ellers synes jeg bildet og dyret kommer enda mer til sin rett mot sort bakgrunn. Takk for tips. Har tenkt på begge deler selv, men ikke klart å bestemme meg. Liker ikke å "tulle" for mye med bildene i ettertid. Øgla er utrolig vakker. Håper på lovendring slik at vi kan få oss noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg