Nacalai Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei, har tenkt og kjøpe meg Logitech Z-906 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=624032 for å få skikkelig liv når jeg ser film og spiller games. Det jeg bare lurer på er om hvordan skal jeg koble PC'en til? Blir det via headphone jacken, må ikke da lydkortet være 5.1? Eller Er litt amatør på akkurat dette, takk på forhånd Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du kobler til med en kabel til disse 3 fargede inngangene til vanlig bruk og spill. Når du ser film bør du bruke optisk eller coax(en av de to på bildet): Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Takk for svar Hvor får jeg kjøpt en slik kabel (eller kabler)? Å koble fra anlegget til Xbox'en med en optisk lydkabel burde jo gå fint, right. Og da får jeg den optimale lyden? EDIT: Aj svarten, de fargede kablene følger jo med Z-906'en. Endret 22. april 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jepp, til Xboxen bør du bruke optisk. Fargede kablene følger med ja, optisk kabel får du kjøpt i så og si hvilken som helst elektrobutikk(elkjøp, lefdal osv), evt kan du sikkert bestille den med på komplett. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Når du ser film bør du bruke optisk eller coax(en av de to på bildet): Det er ikke sikkert det er beste løsning. Kommer helt ann på lydkortet han har, og hvilken av de 2 komponentene som har best DAC (Digital til Analog konverter). Hadde selv Z-5500, forgjengeren til dette anlegget, og Creative Audigy 2 slå Logitechs DAC meget enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå